خسارت طوفان و باران شدید به خرمای عنبرآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: طوفان، باران شدید و تگرگ در روز‌های اخیر ۲۲۵ میلیارد تومان به نخیلات شهرستان عنبرآباد خسارت زد. به گزارش فت فتو از عنبرآباد، محسن طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع طوفان و رگبار و بارندگی در روزهای گذشته، بیش از ۴۵۰ هکتار از نخیلات این […]


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: طوفان، باران شدید و تگرگ در روز‌های اخیر ۲۲۵ میلیارد تومان به نخیلات شهرستان عنبرآباد خسارت زد.

به گزارش فت فتو از عنبرآباد، محسن طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع طوفان و رگبار و بارندگی در روزهای گذشته، بیش از ۴۵۰ هکتار از نخیلات این شهرستان ۲۵ تا ۳۰ درصد خسارت دید و بر اثر ریزش میوه، ترشیدگی و خشکیدگی خوشه  ۲۲۵ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبر آباد افزود: با هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده، کارشناسان بیمه محصولات کشاورزی در حال ارزیابی هستند و خسارت واردشده به باغ‌های زیر پوشش بیمه محصولات کشاورزی پرداخت خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین طوفان همراه با تگرگ و باران به نخیلات روستاهای حاجی‌آباد، سعدآباد، گزآباد، جهادآباد ، تلشیراز و … در عنبر آباد خسارت سنگینی وارد کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





خسارت طوفان و باران شدید به خرمای عنبرآباد

منبع:فــارس
? خسارت طوفان و باران شدید به خرمای عنبرآباد