خسارت سیل به زیرساخت‌های زرند تشریح شد

کرمان – فت فتو – فرماندار زرند با اشاره به بارندگی های گسترده روز گذشته(چهارشنبه) در این شهرستان گفت: بر اثر جاری شدن سیل خسارت بسیاری به راه‌های ارتباطی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی زرند وارد شده است که کارشناسان در حال بررسی دقیق میزان خسارت هستند. به گزارش فت فتو سید رضا حسینی نژاد […]

کرمان – فت فتو – فرماندار زرند با اشاره به بارندگی های گسترده روز گذشته(چهارشنبه) در این شهرستان گفت: بر اثر جاری شدن سیل خسارت بسیاری به راه‌های ارتباطی، واحدهای مسکونی و بخش کشاورزی زرند وارد شده است که کارشناسان در حال بررسی دقیق میزان خسارت هستند.

به گزارش فت فتو سید رضا حسینی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بارندگی روز گذشته موجب جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف شهرستان از جمله شهر سیریز، و دهستان جرجافک شد.

وی تاکید کرد: با هشدارهای اعلام شده دستگاه های خدمات رسان و امدادی در حال آماده باش بودند و تیم‌های امدادی ستاد بحران شهرستان نیز در مناطق مختلف سیل حضور یافتند.

حسینی نژاد اظهار داشت: در بررسی های اولیه تاکنون به پنج رشته قنات، ۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی، سه کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، ۲۰ دهنه پل ارتباطی، ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی، و بخشی از محور زرند- سیریز- بافق خسارت جدی وارد شده است که پس از ارزیابی های نهایی توسط کارشناسان خسارت کامل  اعلام می شود.

به گزارش فت فتو، اغلب مناطق استان کرمان از ابتدای هفته درگیر سامانه پر بارش مونسون هستند که این بارش ها موجب خسارات گسترده ای در برخث مناطق شهری و روستایی شده است.

شهرستان زرند در فاصله ۹۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.




خسارت سیل به زیرساخت‌های زرند تشریح شد

منبع: ایرنـا
? خسارت سیل به زیرساخت‌های زرند تشریح شد