خسارت تریلرهای حمل سنگ آهن به زیرساخت‌های شهر انار

امام جمعه انار گفت: معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن بافق در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر ضمن اینکه سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده است، خطرات جانی نیز برای مردم دارد. به گزارش نذیر کرمان از شهرستان انار، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه شهرستان انار […]


امام جمعه انار گفت: معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن بافق در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر ضمن اینکه سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده است، خطرات جانی نیز برای مردم دارد.

به گزارش نذیر کرمان از شهرستان انار، حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه شهرستان انار ظهر امروز در جلسه بررسی مشکل تردد خودروهای حمل سنگ آهن از مسیر بافق به جوادیه و بالعکس ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان اظهار داشت: معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن در محور جوادیه الهیه به سمت شهر انار و تردد در سطح شهر ضمن اینکه سبب سلب آسایش مردم و تخریب زیرساخت‌های شهر شده است، خطرات جانی نیز برای مردم دارد.

وی ادامه داد: از دادستانی محترم به عنوان مدعی‌العموم درخواست داریم به این قضیه ورود کند تا هرچه زودتر این مشکل برطرف و مطالبه بحق مردم محقق شود.

امام جمعه انار در ادامه عنوان داشت: همچنین از دادستانی درخواست داریم به مسأله مسکن راه آهن بیاض که۱۳۰ خانه در حال خاک خوردن و بلااستفاده مانده‌اند، رسیدگی کند.

 محسن صالحی فرماندار شهرستان نیز بر پیگیری نسبت به حل معضل تردد تریلرهای حمل سنگ آهن تأکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه در شورای ترافیک مصوب شده است هرچه زودتر کمیسیون امنیت راهها شکل بگیرد و از تردد کامیون‌ها در سطح شهر جلوگیری شود، بزودی شاهد حل این معضل خواهیم بود.

پایان پیام/۸۰۰۶۸/ب





خسارت تریلرهای حمل سنگ آهن به زیرساخت‌های شهر انار

منبع: فــارس
? خسارت تریلرهای حمل سنگ آهن به زیرساخت‌های شهر انار