خراسان شمالی آماده استقبال از مسافران و زائران نوروزی است

استاندار خراسان شمالی در آیین آغاز طرح ترافیکی نوروزی گفت: خراسان‌شمالی آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و افتخار خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را در ایام نوروز دارد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، محمدرضا حسین نژاد در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان افزود: خراسان شمالی با اجرای طرح نوروزی دستگاه های خدمات […]

استاندار خراسان شمالی در آیین آغاز طرح ترافیکی نوروزی گفت: خراسان‌شمالی آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و افتخار خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را در ایام نوروز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، محمدرضا حسین نژاد در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان افزود: خراسان شمالی با اجرای طرح نوروزی دستگاه های خدمات رسان و نیروی انتظامی با بهره‌گیری از ظرفیت تمام دستگاه‌های امدادی، با هدف تامین آرامش خاطر و امنیت مسافرین، آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارد.

حسین نژاد ضمن قدردانی از تلاش تمام نیروها و دستگاه های خدمات رسان استان در اجرای این طرح،اظهارداشت: خدمات ارزشمند این افراد علاوه بر ایجاد امنیت در اعتلا و پیشرفت استان بسیار موثر خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته خراسان شمالی از استان های موفق در زمینه ماندگاری مسافران بود، اظهارامیدواری کرد امسال نیز  با تامین امنیت، استفاده از ظرفیت ها و اطلاع رسانی مناسب، میزان ماندگاری مسافران در این خطه از کشور افزایش یابد و شاهد رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار در استان باشیم.

انتهای پیام




خراسان شمالی آماده استقبال از مسافران و زائران نوروزی است

منبع: بــرنا
? خراسان شمالی آماده استقبال از مسافران و زائران نوروزی است