خرابی آسفالت و بی‌قانونی رانندگان ماشین‌های سنگین، از این جاده بوی مرگ می‌آید!

در حال رفتن از بردسیر به سمت کرمان هستیم، ماشین‌های سنگین در سمت چپ جاده رانندگی می‌کنند و اجازه سبقت مجاز از سمت چپ را نمی‌دهند، رانندگان می‌گویند: سمت راست جاده خراب است. نذیر کرمان کرمان – محمد امین فلاح: در حال رفتن از بردسیر به سمت کرمان هستیم، ماشین‌های سنگین در سمت چپ جاده […]


در حال رفتن از بردسیر به سمت کرمان هستیم، ماشین‌های سنگین در سمت چپ جاده رانندگی می‌کنند و اجازه سبقت مجاز از سمت چپ را نمی‌دهند، رانندگان می‌گویند: سمت راست جاده خراب است.

نذیر کرمان کرمان – محمد امین فلاح: در حال رفتن از بردسیر به سمت کرمان هستیم، ماشین‌های سنگین در سمت چپ جاده رانندگی می‌کنند و اجازه سبقت مجاز از سمت چپ را نمی‌دهند.

پشت ماشین سنگین بودیم و با علامت هم کنار نرفت، خودروی سواری که قصد داشت از سمت راست سبقت بگیرد که در همان زمان راننده ماشین سنگین هم تصمیم گرفت به سمت راست جاده برود، خوروی سواری از جاده بیرون رفت که اگر جای خطرناکی بود معلوم نبود چه اتفاقی بیفتد.

ماشینی که سوار بودم تاکسی بین‌شهری بود و در جاده زیاد رفت‌وآمد می‌کرد، راننده‌اش گفت‌: همیشه وقتی ماشین‌های سنگین هستند وضع همین است با چشم خودم حتی واژگون شدن خودروهایی را هم دیدم که در اثر همین مورد بوده است.

مجبور شدم از سمت راست سبقت بگیرم … 

یکی از مسافران هم عنوان کرد: هفته قبل با خودروی خودم به سمت کرمان در حرکت بودم که ماشین سنگین با علامت و بوق کنار نرفت و مجبور شدم از سمت راست سبقت بگیرم که ناگهانی به سمت راست آمد و از مسیر جاده منحرف شدم، واقعا شانس آوردم.

انگار این مسأله از مشکلاتی بوده که بقیه مردم را هم که از این جاده  استفاده می‌کنند را درگیر کرده است.

بعد از برگشت از رانندگان ماشین‌های سنگین علتش را جویا می‌شویم گویا علت، آسفالت خراب سمت راست جاده است.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بردسیر در این رابطه گفت: از پارسال پیگیر تامین اعتبار بودیم و بعد از ۵ بار تجدید مناقصه خوشبختانه پیمانکار روکش آسفالت گردنه بردسیر کرمان مشخص شده و درحال انجام مراحل قانونی عقد قرارداد است، به محض اینکه شرایط آب‌وهوایی مساعد باشد این قسمت و گردنه به سمت کرمان آسفالت می‌شود.

علی امیری در خصوص شیارهایی که بر روی آسفالت توسط اداره ایجاد شده و گلایه رانندگان را رقم زده است، بیان داشت: با توجه به شیب زیاد این گردنه که در مواقع بارندگی بسیار لغزنده می‌شود و اکثرا رعایت سرعت مصوب شده را نمی‌کنند، مجبور شدیم این شیارها را ایجاد تا با یک اصطکاک، شرایط را بهبود ببخشیم، اتفاقی که موثر بوده و جلوی بسیاری از تصادفات را گرفته است.

پایان پیام / ۸۰۰۶۰ / ش





خرابی آسفالت و بی‌قانونی رانندگان ماشین‌های سنگین، از این جاده بوی مرگ می‌آید!

منبع: فــارس
? خرابی آسفالت و بی‌قانونی رانندگان ماشین‌های سنگین، از این جاده بوی مرگ می‌آید!