خدمات هلال‌احمر به بیش از ۳۰۰ نفر متاثر از سیل در کرمان/ امدادرسانی ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۳۰۳ نفر متاثر از سیل و بارندگی‌های اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.  به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، رضا فلاح بیان کرد: در پی وقوع بارندگی در نقاط مختلف استان از روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه، […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۳۰۳ نفر متاثر از سیل و بارندگی‌های اخیر در نقاط مختلف استان خبر داد.

 به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، رضا فلاح بیان کرد: در پی وقوع بارندگی در نقاط مختلف استان از روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان کرمان تا کنون با ارزیابی و امدادرسانی در ۱۹ شهر و روستا به ۳۰۳ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبارجنوب، بافت و رفسنجان در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از سیل هستند.

 فلاح با اشاره به وقوع برف و کولاک در شهرستان‌های کوهبنان و رابر خاطرنشان کرد: ۳۵ نیروی امدادی در قالب ۹ تیم در شهرستان‌های مذکور در حال امدادرسانی هستند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به ارتباط مستمر جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اداره هواشناسی تصریح کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در سراسر استان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

 وی همچنین به آماده‌باش تیم امدادهوایی هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: تا کنون ۱۱ بسته غذایی، ۳۶۱ کیلوگرم نایلون و ۶ تخته پتو در بین حادثه دیدگان توزیع شده است. همچنین ۸ نفر حادثه‌دیده از شرایط جوی توسط جمعیت هلال‌احمر اسکان و ۲ خودرو رهاسازی شده است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





خدمات هلال‌احمر به بیش از ۳۰۰ نفر متاثر از سیل در کرمان/ امدادرسانی ادامه دارد

منبع: فــارس
? خدمات هلال‌احمر به بیش از ۳۰۰ نفر متاثر از سیل در کرمان/ امدادرسانی ادامه دارد