خدمات ایران در حوزه بهداشت و آموزش به اتباع مثال زدنی است

سفرای سه کشور سوئیس، فرانسه و اتریش در دیدار با استاندار کرمان از ارائه خدمات وسیع آموزشی و بهداشتی ایران به اتباع استقبال کردند. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ صبح امروز سفرای سه کشور  سوئیس، فرانسه و اتریش با حضور در دفتراستانداری کرمان با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان دیدار کردند. خانم اینا گلادکوا […]

سفرای سه کشور سوئیس، فرانسه و اتریش در دیدار با استاندار کرمان از ارائه خدمات وسیع آموزشی و بهداشتی ایران به اتباع استقبال کردند.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ صبح امروز سفرای سه کشور  سوئیس، فرانسه و اتریش با حضور در دفتراستانداری کرمان با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان دیدار کردند.

خانم اینا گلادکوا در دیدار سفرای کشورهای سوئیس، فرانسه و اتریش در ایران با استاندار کرمان، گفت: کشورهای حاضر کمک‌های شایانی به فعالیت‌های کمیساریا در ایران داشته‌اند.

وی افزود: این فرصت ویژه برای ما بود که از نزدیک واقعیت را در استان کرمان ببینیم و خوشحالیم که در بهداشت و آموزش کارهای خوبی برای اتباع انجام می‌شود و برای ما و جامعه جهانی قابل قبول است که خدمات خوبی از سوی دولت ایران به پناهندگان ارائه می‌شود.

گلادکوا با اشاره به خدمات شایان جمهوری اسلامی به جمعیت اتباع بیان کرد: ایران از کشورهایی است که بیشترین تعداد پناهندگان را در سالیان طولانی در خود جای داده و ما درخواست کمک‌های بیشتر به ایران در این زمینه به کشورهایمان خواهیم داد.

جانشین موقت کمیساریای عالی سازمان ملل در ایران در ادامه مطرح کرد: برای ما واضح است که سیاست‌های داخلی استان کرمان در جهت منافع اتباع است و تعداد زیادی از اتباع در این استان حضور دارند.

 وولف دیتریش هایم سفیر اتریش در ایران نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: دو سال پیش به دنبال حاکم شدن طالبان در افغانستان بسیاری از اتباع این کشور به کشورهای دیگر از جمله ایران و اتریش پناهنده شدند.

وی افزود: اتریش علاوه بر بودجه سالیانه اتحادیه اروپا برای خدمات به پناهندگان، ۱۰ میلیون دلار اضافه‌تر اختصاص داد به همه کشورهایی که درگیر اتباع افغانستانی هستند و یک میلیون واکسن کووید۱۹ نیز به ایران اهداء کرد.

هایم بیان کرد: فعالیت‌های خوبی با کمیساریا و سازمان‌های بین المللی در زمینه پناهندگان داریم و با تمرکز ویژه در آموزش و مهارت اتباع در استان کرمان تلاش خواهیم کرد.

سفیر اتریش در ایران در پایان خاطر نشان کرد: ما در زلزله بم حمایت‌هایی داشتیم و مایل هستم بیشتر با استان کرمان آَشنا شده و در فرصت دیگری مجدد در کرمان حضور یابیم.

انتهای خبر/ طهماسبی




خدمات ایران در حوزه بهداشت و آموزش به اتباع مثال زدنی است

منبع:آرمـان
? خدمات ایران در حوزه بهداشت و آموزش به اتباع مثال زدنی است