خدمات‌رسانی گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی الکفیل به مددجویان کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی الکفیل از ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری به مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر خدمات ارائه می‌کند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد در حاشیه بازدید از روند کار این گروه جهادی یکی از ظرفیت‌های کمیته […]

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی الکفیل از ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری به مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد در حاشیه بازدید از روند کار این گروه جهادی یکی از ظرفیت‌های کمیته امداد را استفاده از گروه‌های جهادی دانست و گفت: با توجه به گرانی قیمت خدمات دندانپزشکی، از ظرفیت گروه جهادی الکفیل برای خدمات‌دهی به جامعه هدف در این زمینه بهره گرفته‌ایم.

وی گفت: علاوه بر ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی؛ برای تهیه عینک مددجویان هم اقدام و ۱۰ هزار سهمیه برای استان مشخص‌شده که برای پوشش دادن کل استان، هماهنگی‌ها انجام‌شده تا عینک متناسب چشم افراد معرفی‌شده را ظرف مدت کوتاهی و به‌صورت رایگان در اختیار آنان قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: این گروه‌درمانی جهادی که شامل ۱۲۰ نفر کادر درمانی است ظرفیتی به تعداد ۹۰ یونیت دندان‌پزشکی دارند و درزمینهٔ عصب‌کشی، پر کردن، و جرم‌گیری به مددجویان خدمات ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی الکفیل این توانایی رادارند که روزانه به ۵۰۰ نفر از مددجویان در زمینه‌های دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، جراحی‌های عمومی، زنان و داخلی خدمات ارائه دهند.

عسکری نژاد افزود: گروه جهادی درمانی الکفیل از ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری به مدت چهار روزبه مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

شایسته ذکر است: از ابتدای سال جاری تاکنون شش گروه جهادی عمرانی و پنج گروه جهادی درمانی در استان کرمان مستقر و به مددجویان و نیازمندان ارائه خدمت کرده‌اند.

انتهای خبر/ تاج الدینی




خدمات‌رسانی گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی الکفیل به مددجویان کمیته امداد کرمان

منبع:آرمـان
? خدمات‌رسانی گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی الکفیل به مددجویان کمیته امداد کرمان