خبرنگاران حافظان مرزهای فرهنگی هستند

ایوب سنجری گفت:خبرنگاران از مرزهای فرهنگی در مقابل دشمنان قسم خورده حفاظت می کنند. به گزارش “اقطاع خبر” صبح امروز نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست سرهنگ پاسدار ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان […]

ایوب سنجری گفت:خبرنگاران از مرزهای فرهنگی در مقابل دشمنان قسم خورده حفاظت می کنند.

به گزارش “اقطاع خبر” صبح امروز نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد با جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عنبرآباد ضمن تبریک روز خبرنگار و همچنین تسلیت فرارسیدن ایام محرم گفت: خبرنگاران از مرزهای فرهنگی در مقابل دشمنان قسم خورده حفاظت می کنند.
وی با اشاره اهمیت رسانه در فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دشمن به شدت از طریق جنگ رسانه ای وارد ضربه زدن به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و همه باید در مقابل این جنگ رسانه ای هوشیار باشیم.
حجت الاسلام مسلم امیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عنبرآباد نیز، قلم را اسلحه خبرنگار دانست و گفت: نقش خبرنگار، نقشی انکارناپذیر در جامعه است و صداقت در کار ، باید سرلوحه قلم یک خبرنگار باشد.

انتهای پیام/ بهادری



منبع:آرمان