حیرت جهانیان از مقاومت بی‌نظیر ملت مظلوم غزه

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: جهانیان از مقاومت بی‌نظیر ملت بی‌دفاع غزه متحیراند. مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی در غزه گفت: غزه‌ سالیان بسیار زیادی است که در مقاومت […]

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: جهانیان از مقاومت بی‌نظیر ملت بی‌دفاع غزه متحیراند.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی در غزه گفت: غزه‌ سالیان بسیار زیادی است که در مقاومت کردن بی‌نظیر است و این امر موجب حیرت همه جهانیان شده است.

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس ادامه داد: ایستادگی و مقاومت ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه به جهانیان و به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که قدرت در توپ، تانک و هواپیماهای جنگنده نیست؛ بلکه قدرت در معنویت، ایمان و توکل به خدای متعال است.

وی بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی، جهان کفر و جهان اسلام می‌دانند، ملت غزه قدرت معنوی بسیار پیشرفته خود را از جمهوری اسلامی ایران می‌گیرد و این نظام مقدس همواره در کنار غزه ایستاده است.

مولوی چاهانی با بیان اینکه خداوند متعال در قران کریم فرموده است که اسرائیل سرسخت‌ترین دشمنان اسلام و مسلمانان هستند، ابراز کرد: گل سرسبد مقاومت، جمهوری اسلامی ایران و سرداران خوش‌نام و سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و تا زمانی که آنان در میدان هستند، محور مقاومت پیروز بوده و خواهد بود.

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی که در غزه نقشه‌های خود را نقش برآب دید، جنایت سوریه را مرتکب شد و با هدف قرار دادن ناجوانمردانه سفارت ایران در سوریه، تنی چند از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌شهادت رساند.

وی بیان کرد: اما این رژیم غاصب بداند که درخت مقاومت هیچ‌گاه خشک نخواهد شد و سرداران دیگر انتظار می‌کشند که فتوای رهبری انقلاب برای مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی صادر شود تا عازم نبرد با این رژیم غاصب شوند.

مولوی چاهانی گفت: باتوجه‌به عرف بین‌الملل سفارت‌خانه و کنسول‌گری جزیی از خاک آن کشور محسوب می‌شود؛ بنابراین رژیم غاصب صهیونیستی با انجام این جنایت به خاک جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است و این مسئله برای هیچ‌یک از ما ایرانی‌ها قابل قبول نیست و ما حاضریم برای صیانت از خاک جمهوری اسلامی ایران، جان خود را فدا کنیم.

مشاور امور اهل سنت نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس افزود: رژیم صهیونیستی با انجام این جنایت هولناک نشان داد که به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست؛ چراکه در ذات این رژیم موضوعی به‌نام قداست و حرمت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم که این روز، روزی بسیار مهم و حیاتی برای امت اسلام است، عنوان کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس، از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.

مولوی چاهانی خاطرنشان کرد: اقوام و اقشار مختلف در سراسر کشور، با حضور جانانه و با مشت‌های گره کرده در روز جهانی قدس خواهند آمد و نشان خواهند داد که فلسطین و سرداران شهید ما تنها نیستند و به‌زودی ملت آزاده فلسطین و مسلمانان حامی محور مقاومت این غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی را نابود و زائل خواهند کرد.

انتهای خبر/م




حیرت جهانیان از مقاومت بی‌نظیر ملت مظلوم غزه

منبع:آرمـان
? حیرت جهانیان از مقاومت بی‌نظیر ملت مظلوم غزه