حکایت گلایه مردم مناطق دورافتاده کرمان از مسئولان تا دلجویی استاندار بابت کم کاری

فت فتو/کرمان استاندار کرمان بر لزوم توجه مسئولان بر حل مشکلات مردم در روستاها و مناطق دوردست تاکید کرد. دکتر محمد مهدی فداکار در گفت و گو با فت فتو پاسخگویی به مردم را در هر شرایطی وظیفه مسوولان دانست و در همین راستا گفت:اینکه در سفرهای کاری به شهرستان ها و روستا ها مردم […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان بر لزوم توجه مسئولان بر حل مشکلات مردم در روستاها و مناطق دوردست تاکید کرد.

دکتر محمد مهدی فداکار در گفت و گو با فت فتو پاسخگویی به مردم را در هر شرایطی وظیفه مسوولان دانست و در همین راستا گفت:اینکه در سفرهای کاری به شهرستان ها و روستا ها مردم مشکلات خودشان را مطرح می کنند جای سوال است که چرا یک نفر در مناطق دور دست بر این باور است که باید خودش را به استاندار برساند و از بی توجهی برخی ادارات شکایت و یا گله کند.

وی خدمت به مردم را یک توفیق الهی عنوان کرد و افزود:در سفر به شهر درب بهشت جیرفت و افتتاح پروژه گازرسانی تعدادی از مردم از مسوولان گله داشتند که قابل قبول نیست.

فداکار  با اشاره به حضور رئیس جمهور در مناطق محروم و دورافتاده در سفر هیات دولت  به استان کرمان اظهار کرد :وقتی شخص دوم کشور در روستای دورافتاده و خسارت دیده کروچان حضور پیدا می کند نشان دهنده اهتمام ویژه دولت سیزدهم نسبت به ولی نعمتان انقلاب است.

وی تکریم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مردم را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب به مدیران اجرایی یاد آور شد و گفت :رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضرت امام راحل در خدمت به آحاد جامعه فصل الخطاب  است و هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست.

استاندار کرمان با توصیه به مردم از آنها خواست در حل مشکلات با مسوولان نیز همکاری داشته باشند و گفت :جلب اعتماد مردم با ایجاد زمینه همکاری و همدلی امکان پذیر است.

استاندار کرمان در پاسخ به گلایه مندی مردم نسبت به عدم معرفی بخشداران در برخی از شهرستان های جنوب کرمان گفت :این مطالبه گری قابل تحسین است و به زودی وضعیت بخشداران تعیین تکلیف خواهد شد و توصیه می کنم مسوولان در کمترین زمان ممکن جوابگوی مردم باشند و با روحیه ای جهادی برخورد کنند.

وی با اشاره به توقعات و انتظارات مردم از مسوولان نیز گفت‌:شاید برخی از خواسته ها و توقعات مردم خارج از وظایف مدیران اجرایی باشند اما باید با حوصله و گشاده رویی  مردم را قانع کنیم و نه اینکه  به نحوی برخورد شود که طرف برداشت نکند  نمی خواهیم کاری انجام بدهیم.

وی از مسوولان خواست در میان مردم بیایند و جوابگو باشند و افزود :درب اتاق مسوولان به روی مردم باز است و بهتر است مدیران بسراغ مردم بروند و به صحبت ها و درد دل آنها گوش بدهند.

به گزارش فت فتو، درحالی  این گفت و گو با استاندار کرمان در حاشیه افتتاح بزرگترین پروژه گازرسانی همزمان با سراسر کشور در شهر درب بهشت جیرفت انجام شد که مردم  با در دست داشتن پرونده‌ و  درخواست از بی توجهی برخی از مدیران به شدت انتقاد داشتند که استاندار کرمان ضمن دلجویی  با جمع آوری نامه های  مردم پیگیری و اعلام نتیجه را از مشاور خود در جنوب کرمان خواستار شد.




حکایت گلایه مردم مناطق دورافتاده کرمان از مسئولان تا دلجویی استاندار بابت کم کاری

منبع: ایـسنا
? حکایت گلایه مردم مناطق دورافتاده کرمان از مسئولان تا دلجویی استاندار بابت کم کاری