حوادث اخیر در کشور، چهره‌های منافق ر ا نمایان کرد

رئیس مجمع بسیج کوهبنان گفت: اغتشاشات اخیر به فضل الهی منجر به شناسایی و بازداشت صدها عنصر نفوذی و چهره‌های منافق شد و از مقامات قضایی می‌خواهیم که با اخلال‌گران با جدیت برخورد کنند. به گزارش فت فتو از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان در اجلاسیه سالانه بسیج شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم […]


رئیس مجمع بسیج کوهبنان گفت: اغتشاشات اخیر به فضل الهی منجر به شناسایی و بازداشت صدها عنصر نفوذی و چهره‌های منافق شد و از مقامات قضایی می‌خواهیم که با اخلال‌گران با جدیت برخورد کنند.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان در اجلاسیه سالانه بسیج شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری از سال آینده کد دانشگاه پیام نور کوهبنان برای جذب دانشجو فعال خواهد شد.

وی به مشکلات بهداشت و درمان کوهبنان اشاره کرد و افزود: بحث استقرار تجهیزات و حضور پزشکان متخصص در بیمارستان در حال پیگیری است.

توکلی تاکید کرد: در راستای فرزندآوری باید آگاه‌سازی در دستور کار قرار گیرد و با ارائه بسته‌های حمایتی و تشویقی زمینه برای افزایش جمعیت فراهم شود.

 محمدرضا توکلی رئیس مجمع بسیج کوهبنان نیز گفت: مجمع بسیج برای تحقق منویات امامین انقلاب و ترویج سیاست‌های انقلاب راه‌اندازی شده و همگان باید جهاد تبیین که واجب عینی و شرعی است را مد نظر قرار دهند.

وی بیان داشت: مجمع بسیج از نخبگان بسیجی تشکیل شده که مشکلات را بررسی و راه حل ارائه می‌کنند البته مجمع عالی بسیج برای تحقق شعار سال تلاش می‌کند‌.

رئیس مجمع بسیج کوهبنان افزود:  اغتشاشات اخیر به فضل الهی منجر به شناسایی و بازداشت صدها عنصر نفوذی و چهره‌های منافق شد و از مقامات قضایی می‌خواهیم که با اخلال‌گران با جدیت برخورد کنند.

ابراهیم رنجیر به عنوان نماینده کارگروه تعلیم و تربیت بر اهمیت اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های معنوی، فرهنگی و قرانی در مساجد تاکید کرد.

 بیان داشت: احداث مسجد در شهرک‌های امام رضا(ع) و شهید سلیمانی، استفاده از سرباز طلبه در مساجد، تعیین‌تکلیف متولی مساجد و… سبب گسترش برنامه‌های فرهنگی مساجد می‌شود.

احمد معصومی مسؤول کارگروه آموزش، تحقیات و فن‌آوری مجمع بسیج کوهبنان گفت: معلم، دانش آموز و مدرسه زیرساخت‌های اصلی تعلیم و تربیت هستند در حالی که در بخش طغرالجرد و برخی روستاها مشکل مدارس مقاوم و استاندارد داریم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۵۸۰ معلم در شهرستان کوهبنان فعالیت دارند که یک سوم معلمان غیر بومی هستند.

محمدجواد اکبری مسؤول کارگروه فرهنگی و اجتماعی ابراز کرد: جوانان قلب تپنده هر جامعه‌ای هستند در حالی که برخی جوانان کوهبنانی در حال مهاجرت هستند و یا از امکانات لازم برخوردار نیستند.

وی بر اجرای طرح راشد ویژه جوانان شهرستان کوهبنان تاکید کرد و افزود: باید سطح فرهنگی جوانان ارتقا پیدا کند و زمینه برای حضور جوانان در جامعه و برنامه‌ها فراهم شود.

 انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ب





حوادث اخیر در کشور، چهره‌های منافق ر ا نمایان کرد

منبع: فــارس
? حوادث اخیر در کشور، چهره‌های منافق ر ا نمایان کرد