حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها پاسخی قاطعانه بود

امام جمعه عنبرآباد گفت: ما از ناامنی استقبال نمی‌کنیم، اما در عین حال با قدرت از منافع مشروع خودمان دفاع می‌کنیم و اجازه سوء‌استفاده‌ به دشمن نخواهیم داد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد. در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، […]

امام جمعه عنبرآباد گفت: ما از ناامنی استقبال نمی‌کنیم، اما در عین حال با قدرت از منافع مشروع خودمان دفاع می‌کنیم و اجازه سوء‌استفاده‌ به دشمن نخواهیم داد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون تشییع شهدا در کشور، موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور از جمله حضور حداکثری در انتخابات عنوان شد.
 

امام جمعه جیرفت: مردم به‌عنوان رکن اصلی جامعه اسلامی محسوب می‌شوند

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان جیرفت گفت: جایگاه و حضور مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان رکن اصلی به شمار می‌آیند، مردم با انتخاب نظام حکومت اسلامی و حمایت‌های مختلف در همه عرصه‌ها نقش خود را به خوبی ایفاء می‌کنند.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: آگاهی، نظارت، مشارکت و همگامی مردم به‌عنوان شاخص‌های اصلی و تکلیف برای مردم هستند، امورات را باید به مردم محوّل کنید و با ایجاد نهادهای مردمی در جهت خدمت‌رسانی به آحاد جامعه بسیار حائز اهمیّت و مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف قرار دادن مقر صهیونیست‌ها به آن‌ها اعلام کرد که در تیررس قرار دارند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر وقت که مصلحت بداند می‌تواند اسرائیل و رژیم منهوس صهیونیستی را با خاک یکسان کند.

خطیب جمعه ریگان: شرکت در انتخابات حق مردم است

حجت‌الاسلام روح‌الله عباس‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان به انتخابات پیش‌رو اشاره و اظهار کرد: شرکت در انتخابات حق مردم است.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال است که مردم در این شرایط حساس در انتخابات شرکت نکنند، عنوان کرد: وظیفه‌ داریم هم‌خودمان و ديگران را ترغيب کنیم تا در انتخابات شرکت کنند.

وی اشاره به شرح حال کشور فلسطین و مردم غزه داشت و تصریح کرد: غزه عزیز قطعا پیروز است.

عباس‌زاده در خاتمه به ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف فرصت خوبی برای جوانان و نوجوانان در جهت پرورش روح است.
 

امام جمعه عنبرآباد: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای تروریستی تازه آغاز انتقام‌گیری است

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه، اربیل و مقرّ تروریست‌های جیش‌الظلم گفت: اولاً از سپاه مقتدر و عزیز‌ متشکریم و خدا قوت می‌گوییم، دست مریزاد بر شما سربازان مقتدر که تازه این آغاز انتقام‌گیری از قاتلان زنان و کودکان بی‌گناه حملات تروریستی است.

وی بیان کرد: این عملیات علاوه بر تنبیه تروریست‌های میدانی، در عین حال یک پیام هشدارآمیز و بسیار محکم به رژیم صهیونیستی هم دارد که بدانند در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، قطعاً گرفتار انتقام دستان بلند ایران اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام بامری افزود: اقدام تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این پیام مهم را به دنیا گوشزد کرد؛ که ما هرچند مایل به افزایش تنش و درگیری در منطقه نیستیم، از تنش و ناامنی استقبال نمی‌کنیم، اما در عین حال با قدرت از منافع مشروع و به حق خودمان دفاع می‌کنیم و اجازه هیچ‌گونه سوء استفاده‌ای به دشمن مستأصل نخواهیم داد و در پاسخ به اقدامات تروریستی لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

درحال بروزرسانی…

انتهای خبر/ طهماسبی

 




حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها پاسخی قاطعانه بود

منبع:آرمـان
? حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها پاسخی قاطعانه بود