حمایت ۳۲۵ حامی از ایتام و فرزندان محسنین کرمانی به مناسبت دهه ولایت و امامت

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و در قالب پویش به عشق علی ۳۲۵ حامی جدید حمایت مادی و معنوی ۳۳۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده گرفتند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد با اشاره به برگزاری پویش به […]


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و در قالب پویش به عشق علی ۳۲۵ حامی جدید حمایت مادی و معنوی ۳۳۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده گرفتند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد با اشاره به برگزاری پویش به عشق علی(ع)، اظهار کرد: این پویش به‌منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین هم‌زمان با دهه امامت و ولایت و به‌ویژه در روز عید سعید غدیر سراسر استان هم‌زمان با کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان کرمان در این ایام با راه‌اندازی پایگاه‌هایی و هم‌چنین از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری اقدام به جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: در این راستا ۳۲۵ حامی جدید حمایت ۳۳۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را عهده‌دار شدند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲۳ هزار و ۷۹۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، خاطرنشان کرد: این ایتام و فرزندان محسنین توسط ۶۶ هزار و ۶۰۰ حامی حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ارتقاء سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند را از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام و بیان کرد: با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و هم‌چنین افزایش میانگین پرداختی حامیان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





حمایت ۳۲۵ حامی از ایتام و فرزندان محسنین کرمانی به مناسبت دهه ولایت و امامت

منبع: فــارس
? حمایت ۳۲۵ حامی از ایتام و فرزندان محسنین کرمانی به مناسبت دهه ولایت و امامت