حمایت ۲۰۰ پزشک نیکوکار از ایتام کرمانی

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۲۰۸ پزشک کرمانی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد. به گزارش خبرنگار “فت فتو” یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: شیوع ویروس کرونا در جهان و کشورمان و مبارزه پزشکان و تیم همراه برای مقابله […]

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت ۲۰۸ پزشک کرمانی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار “فت فتو” یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: شیوع ویروس کرونا در جهان و کشورمان و مبارزه پزشکان و تیم همراه برای مقابله با این بیماری باعث شده که بیش‌ازپیش قدردان کادر درمان و مدافعان سلامت ازجمله پزشکان باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۳۲۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند افزود: این تعداد یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد با کمک ۵۱ هزار حامی خیر در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» حمایت می‌شوند که از این تعداد حامیان ۲۰۸ حامی، پزشک هستند.

صادقی بیان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در چهارماهه امسال ۳۶ میلیارد تومان در قالب طرح «اکرام ایتام و محسنین» به فرزندان معنوی خود به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کرده‌اند.

وی بابیان اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند، افزود: کمک‌های نقدی حامیان بی‌واسطه و به‌صورت مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

صادقی با شاره به اینکه هم‌اکنون ۴۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد حامی هستند از خیران نیکوکار خواست با مشارکت در طرح اکرام ایتام با حمایت‌های مادی و معنوی خود این ایتام را تحت تکفل خود قرار دهند.

انتهای پیام/تاج الدینی




حمایت ۲۰۰ پزشک نیکوکار از ایتام کرمانی

منبع:آرمـان
? حمایت ۲۰۰ پزشک نیکوکار از ایتام کرمانی