حمایت یک حامی نیکوکار از ۲۲۵۰ یتیم کرمانی

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: یک حامی نیکوکار در اقدامی خداپسندانه حمایت ۲ هزار و ۲۵۰ یتیم تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، یحیی صادقی با بیان […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: یک حامی نیکوکار در اقدامی خداپسندانه حمایت ۲ هزار و ۲۵۰ یتیم تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، یحیی صادقی با بیان اینکه یتیم‌نوازی و رسیدگی به وضعیت ایتام شیوه انبیا و اولیای الهی است و این نهاد با حضور خیران و با تأسی از ائمه اطهار (ع) این روش را ادامه می‌دهد افزود: حضور حامیان در منازل ایتام تحت حمایت و مشاهده عینی خدمات ارائه‌ شده و بازخورد کمک‌های مالی آنان به این خانواده‌ها، موجب افزایش اعتماد و برآورده شدن نسبی نیازهای عاطفی ایتام می‌شود.

وی با اشاره به حمایت یکی از حامیان نیکوکار از ۲ هزار و ۲۵۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: این حامی خیر مقیم تهران سال گذشته حمایت هزار و ۲۵۰ یتیم تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شد و طی هفته جاری نیز در سفر به کرمان حمایت هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد این استان را بر عهده گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان با اشاره به اینکه اینکه این حامی نیکوکار سال گذشته ۲ میلیارد تومان به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده است اظهار داشت: همچنین این حامی نیکوکار در سفر هفته جاری به این استان مساعدت‌های خوبی در زمینه معیشت، هدایای نقدی و تأمین تبلت و گوشی تلفن همراه به ایتام تحت تکفل خود داشته‌ است.

وی در ادامه به اجرای طرح اکرام ایتام توسط این نهاد اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، تماس با شماره تلفن ۹۰۲۹۱۵۱۰۵۲ و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۴ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در این امر خیر مشارکت کنند.

هم اکنون ۲۲ هزار و ۴۹۴ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هستند که توسط ۶۴ هزار و ۲۰۶ حامی نیکوکار حمایت می‌شوند.




حمایت یک حامی نیکوکار از ۲۲۵۰ یتیم کرمانی

منبع: ایرنـا
? حمایت یک حامی نیکوکار از ۲۲۵۰ یتیم کرمانی