حمایت کامل مدیریت باشگاه مس کرمان از تیم فوتسال بانوان این باشگاه

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در بازدید از تمرینات تیم فوتسال بانوان این باشگاه حمایت کامل خود از این تیم را اعلام کرد. به گزارش فت فتو؛ محمد کهندل در بازدید از تمرینات تیم فوتسال بانوان مس کرمان ضمن ابراز رضایت از وجود تب فوتسال در بین دختران استان و نمود این علاقه در تیم فوتسال دختران […]

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در بازدید از تمرینات تیم فوتسال بانوان این باشگاه حمایت کامل خود از این تیم را اعلام کرد.

به گزارش فت فتو؛ محمد کهندل در بازدید از تمرینات تیم فوتسال بانوان مس کرمان ضمن ابراز رضایت از وجود تب فوتسال در بین دختران استان و نمود این علاقه در تیم فوتسال دختران مس کرمان گفت: موفقیت شما سبب می شود که این علاقه و شور در بین دختران استان کرمان بیشتر شود و موفقیت های شما زمینه را فراهم می کند که باشگاه تیم های رده سنی را نیز در فوتسال زنان ایجاد کند.

او خطاب به بازیکنان تیم فوتسال مس کرمان گفت: اگر بتوانید در این فصل بدرخشید، روند جذب دختران مستعد کرمان به این رشته بیش از پیش فراهم می‌شود از همین رو تلاش خود را برای موفقیت و ایجاد شور و انگیزه بیشتر برای این رشته بیش از پیش کنید و مطمئن باشید که تلاش شما در باشگاه مس و فوتسال استان دیده خواهد شد.

کهندل با اشاره به مصدومیت نرگس کریمی کاپیتان و بازیکن ملی پوش تیم فوتسال بانوان مس کرمان بیان کرد: این اتفاق در ورزش حرفه ای امری اجتناب ناپذیر است و با آرزوی سلامت و بهبودی هرچه سریع تر برای این بازیکن شایسته تیم از سایر بازیکنان می‌خواهم که برای روحیه دادن به این بازیکن مصدوم تیم تلاش کنند و موفقیت آن را به خانم کریمی تقدیم کنند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ضمن بیان حمایت کامل مدیریت باشگاه از تیم فوتسال بانوان مس کرمان ابراز امیدواری کرد: این تیم با بانوان شایسته کرمانی ثابت کند که این رشته ورزشی تا چه اندازه بین دختران کرمان زمین پویا می باشد.




حمایت کامل مدیریت باشگاه مس کرمان از تیم فوتسال بانوان این باشگاه

منبع:بــرنا
?
حمایت کامل مدیریت باشگاه مس کرمان از تیم فوتسال بانوان این باشگاه