حل مشکل کم آبی ۳۶ روستای نرماشیر با اجرای طرح مرد میدان

محمد رویان گفت: بیش از ۳۶ روستا درنرماشیر تحت عنوان قرارگاه نهضت آبرسانی مردمیدان مشکل کم آبی و بی آبی آنها برطرف می شود.  محمد رویان فرمانده سپاه شهرستان نرماشیر در گفتگو با “فت فتو” باتوجه به قرارگاه نهضت آبرسانی”مرد میدان” در نرماشیر عنوان کرد: بیش از ۳۶ روستا بزودی و تحت عنوان قرارگاه نهضت […]

محمد رویان گفت: بیش از ۳۶ روستا درنرماشیر تحت عنوان قرارگاه نهضت آبرسانی مردمیدان مشکل کم آبی و بی آبی آنها برطرف می شود.

 محمد رویان فرمانده سپاه شهرستان نرماشیر در گفتگو با “فت فتو” باتوجه به قرارگاه نهضت آبرسانی”مرد میدان” در نرماشیر عنوان کرد: بیش از ۳۶ روستا بزودی و تحت عنوان قرارگاه نهضت آبرسانی مردمیدان مشکل کم آبی و بی آبی آنها برطرف می شود.

وی افزود:صبح امروز محموله لوله برای آب رسانی به‌ مناطق کم آب و بی آب شهرستان نرماشیر به دست جهادگران این شهرستان رسیده است.

 رویان در پایان گروه های جهادی را بازوی توانمند خدمت به مردم دانست و گفت: قرار است به همت گروه های جهادی ناحیه نرماشیر لوله‌گذاری ها بزودی انجام شود و ان شاالله بتوانیم در این بحران‌ و همچنین این‌گرمای بالای ۵۰درجه خدمتی بسیار کوچک برای مردم‌شریف و نجیب این شهرستان انجام دهیم.

انتهای پیام/برجی



منبع:آرمان
? حل مشکل کم آبی ۳۶ روستای نرماشیر با اجرای طرح مرد میدان