حل مشکل اردوگاه راور با پیگیری معاون وزیر

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: اردوگاه راور نیز مشکلاتی دارد که آن را با آقای ستاری‌فر معاون پرورشی وزیر در میان گذاشتم، که قول مساعدت داد. به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی اظهار کرد: با تلاش دست‌اندرکاران به‌ویژه سازمان نوسازی مدارس، در کرمان پروژه‌های بزرگ آموزشی در حال ساخت است. […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: اردوگاه راور نیز مشکلاتی دارد که آن را با آقای ستاری‌فر معاون پرورشی وزیر در میان گذاشتم، که قول مساعدت داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی اظهار کرد: با تلاش دست‌اندرکاران به‌ویژه سازمان نوسازی مدارس، در کرمان پروژه‌های بزرگ آموزشی در حال ساخت است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سرانه مدرسه شهر کرمان به‌دلیل حضور اتباع بیگانه وضعیت نابهنجاری دارد.

وی به آغاز ساخت هنرستان راور پرداخت و تصریح کرد: سه ماه گذشته در سفر به راور، کمبود یک هنرستان را احساس کردیم، با پیگیری‌هایی که داشتم موافقت شد و امروز با حضور مدیرکل نوسازی مدارس عملیات ساخت آن آغاز شد و امیدواریم تا سال آینده تکمیل شود.

زاهدی عنوان کرد: اردوگاه راور نیز مشکلاتی دارد که آن را با آقای ستاری‌فر معاون پرورشی وزیر در میان گذاشتم، که قول مساعدت داد.

وی در پاسخ به درخواستی در خصوص ساخت سالن امتحانات برای شهرستان راور، گفت: سرانه ورزشی شهرستان راور را بررسی کنید، اگر نیاز به یک سالن ورزشی داشتید اعلام کنید تا ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره را پیگیری و آغاز کنیم تا بتوانید هم در آن امتحانات را برگزار کنید و هم گاهی جشن بگیرید و هم ورزش کنید. 

زاهدی متذکر شد: این سالن را در اعتبارات سال گذشته بگذارید تا همزمان با افتتاح هنرستان، کلنگ سالن نیز زده شود.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





حل مشکل اردوگاه راور با پیگیری معاون وزیر

منبع: فــارس
? حل مشکل اردوگاه راور با پیگیری معاون وزیر