حل مشکل آب شرب استان کرمان تا پایان سال

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: با توجه به پیگیری‌ها و کار شبانه‌روزی قرارگاه خاتم‌الانبیا امیدواریم تا پایان امسال مسئله آب شرب در شهرهای استان کرمان حل و فصل شود و برای تابستان سال آینده دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم. شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با […]

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: با توجه به پیگیری‌ها و کار شبانه‌روزی قرارگاه خاتم‌الانبیا امیدواریم تا پایان امسال مسئله آب شرب در شهرهای استان کرمان حل و فصل شود و برای تابستان سال آینده دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان کرمان و افتتاح چند پروژه در حوزه آب و برق گفت: در این سفر شاهد بودم که تمام هم و غم رئیس جمهور، مردم هستند؛ توجه به مسائل و مشکلات مد نظر بنده بود که مسائل و موضوعات را مفصل در اختیار رئیس جمهور گذاشتم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مسائل مهم استان کرمان، بحث تنش آبی است که خوشبختانه مقرر شد که آب خلیج فارس تأمین‌کننده آب کلیه شهرهای شمالی استان کرمان باشد و این مهم را وزیر نیرو عنوان کردند و این مسئله مورد تأکید استاندار کرمان بود و بنده نیز این موضوع را به طور جد مطالبه کردم.

وی بیان کرد: مسئله تنش آبی مطالبه جدی تمامی مردم دیار کریمان است و امیدوارم به واسطه کمبود آبی که شاهد آن هستیم، در این عرصه شرمنده مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان نباشیم.

حسن‌پور اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌ها و کار شبانه‌روزی قرارگاه خاتم‌الانبیا امیدواریم تا پایان امسال مسئله آب شرب در شهرهای استان کرمان حل و فصل شود و برای تابستان سال آینده دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما در مجلس شورای اسلامی فریاد العطش مردم کرمان را به گوش مسئولان نظام رسانده‌ایم و از رئیس جمهور درخواست کردیم در این زمینه شفاف ورود داشته باشند که الحمدالله رئیس جمهور در این خصوص اقدام کردند و این مشکل تا حدودی به لطف خداوند حل و فصل شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه چاه‌های کشاورزی معضلاتی وجود داشت که این مسئله را با رئیس جمهور در میان گذاشتیم و وی به وزیر نیرو دستور اکید دادند تا مشکل خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی مدیریت و به حداقل خاموشی برسند که این مسئله انجام شد.

انتهای خبر/م




حل مشکل آب شرب استان کرمان تا پایان سال

منبع:آرمـان
? حل مشکل آب شرب استان کرمان تا پایان سال