حل مشکلات شهر الوند نیازمند توجه جدی مسئولان استانی است

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ مهدی رجحانی معاون امور عمرانی استانداری قزوین روز یکشنبه به همراه مصطفی غفوری فرماندار البرز، اسماعیلی مدیرکل دفتر شهری استانداری، میزانی مدیرکل دفتر فنی به منظور بررسی مشکلات شهر الوند به این شهر سفر کرد و در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص پیگیری مطالبات […]

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ مهدی رجحانی معاون امور عمرانی استانداری قزوین روز یکشنبه به همراه مصطفی غفوری فرماندار البرز، اسماعیلی مدیرکل دفتر شهری استانداری، میزانی مدیرکل دفتر فنی به منظور بررسی مشکلات شهر الوند به این شهر سفر کرد و در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص پیگیری مطالبات مدیریت شهری قول مساعدت داد.

رجحانی در ابتدا با حضور در مزار شهدای شهر الوند نسبت به شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و امنیت و شهدای گمنام ادای احترام کرد.

معاون عمرانی استانداری قزوین سپس با حضور در دفتر حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند در خصوص پیگیری مطالبات شهروندان و تعیین تکلیف اراضی شلویری و گلچین و کمک مسئولان استان برای تکمیل مصلی نیمه تمام این شهر مطالبی بیان کرد. 

حجت الاسلام مهدوی اظهارداشت: الوند بعنوان دومین شهر مهم و بزرگ استان نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان استانی است و با ظرفیت هایی که در این شهر وجود دارد امیدواریم شرایط بهتری برای مردم مهیا شود.

امام جمعه الوند گفت: یکی از موضوعات مهم این شهر زمین های شلویری است که به نظر می رسد در این اراضی نوعی قانون خواری شده لذا از دستگاه قضا  انتظار داریم وضعیت آن را بررسی کنند.

حجت الاسلام مهدوی یادآورشد: مردم انتظار دارند در حوزه های عمرانی و شهری فعالیتهای بیشتری صورت گیرد و اعضای شورا نشست های بیشتری با مردم محلات و مناطق داشته باشند و مطالبات آنها را پیگیری کنند.

امام جمعه الوند در ادامه تصریح کرد: با تاسی از دولت مردمی اعضای شورا هم باید این رویکرد را داشته باشند و با پیگیری برخی مشکلات مانند تراکم دانش آموزی در مدارس و تکمیل طرح های نیمه تمام همت بیشتری کنند.

وی افزود: از معاون عمرانی استانداری انتظار داریم برای اختصاص اعتبارات بیشتر به این شهر پیگیری لازم را انجام دهند تا خدمات رفاهی بیشتری به مردم ارائه شود.

مهدوی اظهارداشت: مدیران استان را ضد فساد می دانیم و از تلاش انجام شده ممنون هستیم و درخواست می کنیم برای تکمیل مصلی نیمه تمام پیگیری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام




حل مشکلات شهر الوند نیازمند توجه جدی مسئولان استانی است

منبع: بــرنا
? حل مشکلات شهر الوند نیازمند توجه جدی مسئولان استانی است