حلقه ازدواجی که موجب رهایی یک زن شد

نذیر کرمان/کرمان بانوی کرمانی به مناسبت ایام لیالی قدر، با اهدای حلقه ازدواجش به ستاد دیه، زمینه آزادی یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد. بانوی خیّر کرمانی با مراجعه به ستاد دیه، حلقه ازوداج خود را برای آزادی محکومان جرائم غیرعمد اهدا کرد. وی در این رابطه بیان کرد: با توجه به تبلیغات […]

نذیر کرمان/کرمان بانوی کرمانی به مناسبت ایام لیالی قدر، با اهدای حلقه ازدواجش به ستاد دیه، زمینه آزادی یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

بانوی خیّر کرمانی با مراجعه به ستاد دیه، حلقه ازوداج خود را برای آزادی محکومان جرائم غیرعمد اهدا کرد.

وی در این رابطه بیان کرد: با توجه به تبلیغات ستاد دیه به منظور برگزاری جشن‌های گلریزان و همچنین به دلیل ایام لیالی قدر تصمیم گرفتم حلقه ازواجم را که ۲۰ سال آن را نگه داشته بودم و بارها در طول زندگی مشترکم دچار مشکل مالی شدم اما هیچ وقت آن را نفروختم، برای فراهم کردن زمینه آزادی یک نفر از محکومان جرائم غیرعمد اهدا کنم تا بتوانم در گره‌گشایی مشکل یکی از هموطنانم که ناخواسته وارد زندان شده، سهیم باشم.

به گزارش نذیر کرمان، با مشارکت ستاد دیه استان کرمان و این بانوی خیر زمینه آزادی یک مددجوی نسوان از زندان فراهم شد.

مردم نوعدوست می‌توانند کمک های نقدی خود را برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲ شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان کرمان، ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ شماره حساب ستاد ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ و شماره کارت ستاد دیه کرمان واریز نمایند.

بنابراین گزارش، مدیر یک مجتمع آموزشی در کرمان نیز با اشاره به تلاش این مجموعه برای پیشگیری از عدم ورود محکومان به زندان و در نهایت جمع آوری کمک‌ها در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که با همکاری دانش‌آموزان و والدین آنها جمع آوری شده بود، به ستاد دیه هدیه کرد.

با مبلغ اهدایی این مجتمع آموزشی و مشارکت ستاد دیه استان کرمان، زمینه آزادی شش مددجوی واجد شرایط غیرعمد از زندان فراهم شد.

انتهای پیام




حلقه ازدواجی که موجب رهایی یک زن شد

منبع: ایـسنا
? حلقه ازدواجی که موجب رهایی یک زن شد