حفظ حرمت و عظمت شهید سلیمانی بر ما واجب است/ حاج قاسم و مکتب ایشان فراتر از سخن و گفتار است

مهران رجبی با بیان اینکه شهید سلیمانی و مکتب ایشان فراتر از سخن و گفتار است، گفت: این مهم را بدانیم که حفظ حرمت و عظمت کلمه شهید سلیمانی بر ما واجب است. مهران رجبی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مربوط به اقشار مختلف […]

مهران رجبی با بیان اینکه شهید سلیمانی و مکتب ایشان فراتر از سخن و گفتار است، گفت: این مهم را بدانیم که حفظ حرمت و عظمت کلمه شهید سلیمانی بر ما واجب است.

مهران رجبی در گفتگو با فت فتو؛ ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مربوط به اقشار مختلف مردم اعم از هنرمندان، روحانیت، خبرنگار، نیروهای مسلح است و اسم ایشان بسیار عظیم است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی ایران، پاکستان، سوریه، افغانستان، یمن، بحرین، لبنان، غزه و محور مقاومت و همان گونه که شاهد بودم در زمان تشییع پیکر این شهید بزرگوار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس سه بار شهید سلیمانی را “شهید القدس” نام برد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی و مکتب ایشان فراتر از سخن و گفتار است، عنوان کرد: در جهت اعتلای سردار سلیمانی و فراتر از آن، دولت، جامعه هنری و اسپانسرهای جامعه هنری باید کمک کنند.

رجبی خاطر نشان کرد: به منظور ساخت کارهای هنری در خصوص سردار سلیمانی، وزارت ارشاد، خانه سینما و نهادهای دیگر که از ردیف بودجه های ملی و دولتی برخودار هستند، به بهترین وجه وارد شوند و کارهای فرهنگی برای شهید سلیمانی تولید کنند و امیدواریم سردار سلیمانی در درگاه الهی شفیع همه باشد و این مهم را بدانیم که حفظ حرمت و عظمت کلمه شهید سلیمانی بر ما واجب است.

انتهای پیام/م




حفظ حرمت و عظمت شهید سلیمانی بر ما واجب است/ حاج قاسم و مکتب ایشان فراتر از سخن و گفتار است

منبع:آرمـان
? حفظ حرمت و عظمت شهید سلیمانی بر ما واجب است/ حاج قاسم و مکتب ایشان فراتر از سخن و گفتار است