حضور ۱۳۱۵ نفر معتکف در مراسم اعتکاف نرماشیر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نرماشیر گفت: مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان نرماشیر همراه با رشد بیش از ۳۵ درصدی استقبال آغاز شده است. حجت‌الاسلام روح‌الله کریم‌آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری 《نذیر کرمان》، از رشد ۳۵ درصدی شرکت‌کنندگان مراسم اعتکاف نسبت به سال قبل خبر داد و […]

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نرماشیر گفت: مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان نرماشیر همراه با رشد بیش از ۳۵ درصدی استقبال آغاز شده است.

حجت‌الاسلام روح‌الله کریم‌آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری 《نذیر کرمان》، از رشد ۳۵ درصدی شرکت‌کنندگان مراسم اعتکاف نسبت به سال قبل خبر داد و بیان کرد: از سحرگاه گذشته مصادف با سیزدهم ماه رجب و اولین روز از ایام‌البیض، مراسم معنوی اعتکاف در ۲۵ مسجد شهرستان آغاز شده است.

وی در ادامه گفت: امسال هم در دو مسجد شاهد برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی هستیم، استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است، قریب ۷۰ درصد از معتکفین را دانش‌آموزان و جوانان، به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نرماشیر افزود: امسال، میزان استقبال از این مراسم معنوی،  رشد بسیار خوب و بالای ۳۵ درصدی را دارد و در مجموع، تعداد ۱۳۱۵ نفر معتکف، در مساجد شهرستان به اعتکاف پرداخته اند.

انتهای خبر/ برجی




حضور ۱۳۱۵ نفر معتکف در مراسم اعتکاف نرماشیر

منبع:آرمـان
? حضور ۱۳۱۵ نفر معتکف در مراسم اعتکاف نرماشیر