حضور گردشگران داخلی و خارجی در کویر شهداد

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهداد از بازدید ۶۳ هزار گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های گردشگری کویر شهداد طی امسال خبر داد. حجت ابراهیمی گفت: از ابتدای تعطیلات تا ۱۱ فروردین تعداد پنج هزار و ۳۶۱ گردشگر داخلی ضمن سفر به کویر شهداد در اقامتگاه‌های منطقه  اسکان یافتند. او می گوید: همچنین […]

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهداد از بازدید ۶۳ هزار گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های گردشگری کویر شهداد طی امسال خبر داد.

حجت ابراهیمی گفت: از ابتدای تعطیلات تا ۱۱ فروردین تعداد پنج هزار و ۳۶۱ گردشگر داخلی ضمن سفر به کویر شهداد در اقامتگاه‌های منطقه  اسکان یافتند.

او می گوید: همچنین ۴۱ گردشگر خارجی از کشور‌های آسیایی و اروپایی هم از جاذبه‌های این میراث طبیعی جهانی دیدن کردند و اقامت گزیدند.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بخش شهداد گفت: برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی وگردشگران تمامی اقامتگاه‌های منطقه شهداد شامل هتل، اکو کمپ گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی و … از ابتدای تعطیلات نوروزی فعال بودند و مشغول خدمات رسانی به میهمانان هستند.

به گفته او اجرای برنامه‌های متنوع نوروزی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی بومی و محلی در ایام تعطیلات نوروزی برای گردشگران و مسافران اجرا شد که مورد استقبال قرار گرفت.

فت فتو کرمان کرمان




حضور گردشگران داخلی و خارجی در کویر شهداد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? حضور گردشگران داخلی و خارجی در کویر شهداد