حضور قدرتمند ارتش در صحنه دفاع از کشور

نماینده ولی فقیه در استان کرمان از نقش آفرینی ارتش در صحنه های مختلف تجلیل کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان همزمان با آغاز گرامیداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی ، امروز فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش  با نمایندگی ولی فقیه در استان کرمان دیدار کردند. حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در این […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان از نقش آفرینی ارتش در صحنه های مختلف تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان همزمان با آغاز گرامیداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی ، امروز فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش  با نمایندگی ولی فقیه در استان کرمان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در این نشست  با تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت هفته ارتش گفت:ارتش وظیفه شناس و قدرتمند است و در صحنه های بین المللی توانسته بخشی از غرور ملی کشور را به تصویر بکشاند.

امام جمعه کرمان افزود : ارتش علاوه بر موفقیت در وظیفه ذاتی خود که حفظ امنیت مرز‌های کشور و بالا بردن قدرت کشور است، مأموریت‌های ثانوی خود را نیز به خوبی انجام داده است و هر جا اتفاقی می‌افتد ارتش در یک میدان جهاد واقعی حضور دارد.

در این جلسه امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با تشریح برنامه‌های مردم یاری ارتش در سال گذشته گفت: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در سالی که گذشت دو هفته در سیل جنوب استان با تمام توان به کمک مردم سیل زده رفت و علاوه بر امدادرسانی در ۱۹ مرحله، اقلام معیشتی بین سیل زدگان توزیع کرد.

وی همدلی و همفکری با سپاه و نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات و سالگرد شهید سلیمانی و همچنین در اختیار قرار دادن ۴۵۰ هکتار از اراضی پایگاه ۰۵ به شهرداری، برای احداث آرامستان را از دیگر اقدامات مهم ارتش در سال گذشته عنوان کرد.




حضور قدرتمند ارتش در صحنه دفاع از کشور

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? حضور قدرتمند ارتش در صحنه دفاع از کشور