حضور سرزده استاندار در جنوب کرمان

فت فتو/کرمان استاندار کرمان در پی بارش های مونسون به صورت سرزده به جنوب کرمان سفر کرد. حمدالله فاریابی مشاور استاندار در جنوب کرمان در گفت و گو با فت فتو از حضور سرزده استاندار در  جنوب خبر داد و گفت: استاندار کرمان عصر امروز چهارم مردادماه بدون هماهنگی قبلی با مدیران اجرایی جهت بازدید […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان در پی بارش های مونسون به صورت سرزده به جنوب کرمان سفر کرد.

حمدالله فاریابی مشاور استاندار در جنوب کرمان در گفت و گو با فت فتو از حضور سرزده استاندار در  جنوب خبر داد و گفت: استاندار کرمان عصر امروز چهارم مردادماه بدون هماهنگی قبلی با مدیران اجرایی جهت بازدید و ارزیابی امکانات و زیرساخت های لازم در راستای به حداقل رساندن خسارات احتمالی سیل به جنوب کرمان سفر کرده و در طول مسیر مشکلات و اقدامات انجام شده را مورد برررسی قرار داده است.

وی با ابراز خرسندی از هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی و ستاد مدیریت بحران گفت: تا کنون هیچ مشکل خاصی در منطقه وجود ندارد و با همکاری‌های بین بخشی در مواقع بحران، شرایط مدیریت خواهند شد تا اینکه مردم کمتر آسیب ببینند.
 
در ادامه دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار فت فتو با مثبت ارزیابی کردن زیرساخت های موجود در جنوب کرمان گگفت بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و اینکه مسوولان محلی و ستاد مدیریت بحران استان پای کار آمده اند هیچ جای نگرانی برای خدمات رسانی به مناطقی که تحت تاثیر بارش های مونسون قرار می گیرند، وجود ندارد.
 
وی بازگشایی برخی محورهای مواصلاتی را در اسرع وقت از اقدامات جهادی عنوان کرد و افزود: باید به صورت جهادی در مواقع بحران همگی پای کار بیایند تا اینکه به زیرساخت ها و بخش کشاورزی کمتر ضرر وارد شود.

استاندار کرمان از آمادگی ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه های امدادرسان و … برای خدمات رسانی خبر داد و گفت: همه فرمانداران و مدیران تا پایان سطح هشدار باید در شهرستان و منطقه محل خدمت خود حضور داشته باشند و کم کاری در این راستا پذیرفته نخواهد بود.

فداکار همچنین از رصد همه مناطق استان کرمان خبر داد و گفت: همه مناطق استان بخصوص شهرستان هایی که سابقه خسارت بیشتری را در زمان بارش ها و سیلاب دارند با جدیت تحت رصد و مدیریت هستند و عملکرد و اقدامات فرمانداران و مدیران اجرایی با جدیت تحت ارزیابی قرار می گیرد.

استاندار کرمان از مردم، عشایر و روستاییان خواست جوانب احتیاط را در مواقع بارش ها  و جاری شدن سیل رعایت کنند و هشدارها را جدی بگیرند و به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام




حضور سرزده استاندار در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? حضور سرزده استاندار در جنوب کرمان