حضور رییس قوه قضاییه بر مزار سردار جبهه مقاومت در کرمان

کرمان -حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهدای آرمیده در این گلزار از جمله سردار سلیمانی، شهید یوسف‌الهی و شهید پورجعفری، ادای احترام کرد. به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار از جمله سردار […]

کرمان -حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهدای آرمیده در این گلزار از جمله سردار سلیمانی، شهید یوسف‌الهی و شهید پورجعفری، ادای احترام کرد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار از جمله سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید یوسف‌الهی و شهید پورجعفری، ادای احترام و با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

قاضی القضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، در جمع دانش‌آموزان بسیجی یکی از دبیرستان‌های کرمان حضور یافت و برای دقایقی به گفت وگوی صمیمانه با آنها پرداخت.

رئیس دستگاه قضا در ادامه، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را استماع کرد.

رئیس قوه قضائیه در پایان حضور یک ساعته خود در گلزار شهدای کرمان، نماز مغرب و عشا را در این مکان و به همراه دیگر زائران و دانش‌آموزان گلزار شهدای کرمان اقامه کرد.

کد خبر ۵۹۲۸۳۵۸




حضور رییس قوه قضاییه بر مزار سردار جبهه مقاومت در کرمان

منبع: مــهر
? حضور رییس قوه قضاییه بر مزار سردار جبهه مقاومت در کرمان