حضور دو تیم کرمانی در لیگ برتر شطرنج

رئیس هیات شطرنج استان کرمان گفت: دو تیم از این استان در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج کشور حضور یافتند. به گزارش فت فتو از کرمان، مسعود رشیدی امروز اظهار کرد: تیم‌های پولاد نوین معدن پویا و شکوفا صنعت پویا، نمایندگان استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج کشور هستند.  رئیس هیات شطرنج استان کرمان با […]


رئیس هیات شطرنج استان کرمان گفت: دو تیم از این استان در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج کشور حضور یافتند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مسعود رشیدی امروز اظهار کرد: تیم‌های پولاد نوین معدن پویا و شکوفا صنعت پویا، نمایندگان استان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج کشور هستند.

 رئیس هیات شطرنج استان کرمان با اعلام اینکه در جمع هشت تیم حاضر در رقابت‌های امسال، استان‌های کرمان و گیلان با دو تیم، بیشترین تعداد تیم ها را دارا هستند، افزود: کرمان همراه با تیم قدرتمند گیلان جزو مدعیان قهرمانی است و این نویدبخش روزهایی درخشان برای شطرنج استان کرمان خواهد بود.

 وی ادامه داد: دو تیم استان به همراه شش تیم دیگر حاضر در رقابت‌های این دوره که از روز شنبه آغاز شده به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج در تهران با هم رقابت می‌کنند.

 رشیدی با بیان اینکه تیم‌ شطرنج شکوفا صنعت پویا در ترکیب نفرات خود از هشتاد درصد بازیکنان بومی استان کرمان استفاده کرده که موجب رشد و ارتقا شطرنج استان شده، ابراز امیدواری کرد: که این تیم در کنار پولاد نوین معدن پویا که از برترین بازیکنان کشور تشکیل شده است، تجارب ارزشمندی کسب کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





حضور دو تیم کرمانی در لیگ برتر شطرنج

منبع: فــارس
? حضور دو تیم کرمانی در لیگ برتر شطرنج