حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضدانقلاب است

امام جمعه سیرجان گفت: همه قشرها با حضوردر راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضد انقلاب خواهند داد. به گزارش فت فتو از سیرجان، امام جمعه سیرجان امروز با قدردانی از مردم در برگزاری مراسم مختلف دهه فجر در ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن سیاه‌نمایی می‌کند و دستاوردهای عظیم […]


امام جمعه سیرجان گفت: همه قشرها با حضوردر راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضد انقلاب خواهند داد.

به گزارش فت فتو از سیرجان، امام جمعه سیرجان امروز با قدردانی از مردم در برگزاری مراسم مختلف دهه فجر در ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن سیاه‌نمایی می‌کند و دستاوردهای عظیم انقلاب را با تبلیغات همه‌جانبه خود نا امید کننده جلوه می‌دهد در حالی که می‌داند امروز ملت ایران مقابل ظلم استکبار و جبهه مقاومت جهانی ایستاده است.

 حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها فراوان است و دوران طلایی انقلاب قابل قیاس با دوران ستمشاهی نیست.

وی افزود: دشمنان همیشه علیه نظام و ملت ایران قصد انتقام دارند و با عملیات رسانه‌ای در تلاش هستند کاستی‌ها، کمبودها و اشکالات را برجسته نشان دهند تا با ایجاد نارضایتی عمومی، در کشور آشوب ایجاد کنند که دیدیم در همین مرحله اخیر با هوشیاری مردم و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری شکست خوردند و فردا هم همه قشرها با حضوردر راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضد انقلاب خواهیم داد.

 امام جمعه سیرجان گفت: دستور کار امروز دشمن ایجاد روحیه یاس، ناامیدی و بدبینی در بین جوانان کشور است و به کوری چشم دشمنان امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی درهمه زمینه‌ها افتخارآمیز و تحسین برانگیز است که به همت همین جوانان و با تکیه بر دانش بومی و در شرایط تحریم حاصل شده است.

 خطیب جمعه سیرجان به عفو گسترده محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر که فریب دشمن را خورده بودند و با تدبیر و دستور مقام معظم رهبری مورد عفو قرار گرفتند، پرداخت و گفت: این امر معظم له نشان از وفاق و رأفت اسلامی دارد که با نگاه پدرانه و تصمیم حکمیانه در اوج اقتدار نظام انقلاب اسلامی و در آستانه ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب عنوان شد و بیانگر این مطلب مهم است که حیات انقلاب اسلامی در مهربانی و مهر ورزیدن است تا بتوانیم در برابر دشمنان بدخواهان ملت ایران و نظام اسلامی متحد باشیم.

در نماز جمعه امروز فرماندار سیرجان نیز اظهار کرد: دستاوردهای ۴۴ ساله نظام با وجود سنگ‌اندازی‌های بی‌حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی غرب و آمریکا را به چالش کشیده که این موارد باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود و جهاد تبیین یک ضرورت است که می‌تواند دستاوردها و اقتدار انقلاب را به همه مردم و به‌ویژه ه نسل جوان منتقل کند.

  علی یعقوبی پور عنوان کرد: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی۵۰ طرح آغاز و ۱۰۰ طرح هم به بهره‌برداری رسیدند که ۷۰ هزار میلیارد ریال برای این طرح‌ها اعتباراز منابع ملی و سرمایه‌گذاری هزینه شده است.

 وی افزود: این طرح‌ها در قالب طرح‌های برق‌رسانی، گازرسانی ، آبرسانی، ورزشی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی هستند و این شهرستان طول ۴۴ سال گذشته به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیشرفت و آبادانی‌های بسیاری دست یافته که موجب رفاه و آسایش مردم و آبادانی منطقه شده و در حال حاضر از شرایط مناسب و زیرساخت خوبی بهره‌مند است.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضدانقلاب است

منبع: فــارس
? حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع به استکبار جهانی و ضدانقلاب است