‌حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر وفاداری به انقلاب است

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: حضور باشکوه و باصلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر وفاداری به انقلاب اسلامی و خون شهداست. امیر حسن‌زاده در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان در جمع خبرنگاران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات و صحنه‌های مختلف موجب […]

نذیر کرمان/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: حضور باشکوه و باصلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر وفاداری به انقلاب اسلامی و خون شهداست.

امیر حسن‌زاده در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان در جمع خبرنگاران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات و صحنه‌های مختلف موجب ثبات و پیشرفت هرچه بیشتر کشور می‌شود.

وی افزود: مردم ایران و مردم نجیب استان کرمان طی ۴۵ سال گذشته همواره همراه و حامی نظام‌ جمهوری اسلامی بوده‌اند و حضور باشکوه و باصلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر وفاداری به انقلاب اسلامی و خون شهداست.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: مردم ما همیشه با بصیرت در همه صحنه‌ها حضور دارند و امروز هم وفاداری خود را در جشن ۴۵ سالگی انقلاب نشان دادند و ما مسئولان باید برای این مردم همیشه در صحنه تلاش بیشتری انجام دهیم.

انتهای پیام




‌حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر وفاداری به انقلاب است

منبع: ایـسنا
? ‌حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر وفاداری به انقلاب است