حضور امام جمعه کهنوج در جمع بانوان ورزشکار

امام جمعه کهنوج به‌همراه معاون فرماندار و اعضای هیأت کاراته کهنوج از باشگاه شیروانی این شهرستان بازدید کردند. به گزارش سرویس اجتماعی«راه‌ آرمان» و به نقل از روابط‌عمومی هیأت کاراته کهنوج در این بازدید حجت‌الاسلام محمد نجنو در سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار با بانوان کاراته‌کا نوجوان و جوان، گفت: شایسته است نوجوانان و […]

امام جمعه کهنوج به‌همراه معاون فرماندار و اعضای هیأت کاراته کهنوج از باشگاه شیروانی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی«راه‌ آرمان» و به نقل از روابط‌عمومی هیأت کاراته کهنوج در این بازدید حجت‌الاسلام محمد نجنو در سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار با بانوان کاراته‌کا نوجوان و جوان، گفت: شایسته است نوجوانان و جوانان ما علاوه بر اهمیت به ورزش، منش پهلوانی را در کنار فعالیت‌های ورزشی تمرین کنند و به مقوله‌فرهنگی ورزش نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی حضور در بین ورزشکاران را توفیقی برای خود برشمرد و عنوان کرد: همه مردم برای موفقیت و پیروزی شما در عرصه‌های مختلف دعاگو هستند و بدانید که شما باعث افتخار شهرستان هستید.

در ادامه رضا علی‌پور رئیس هیأت کاراته کهنوج به بیان مشکلات این باشگاه و ورزش کاراته کهنوج  پرداخت که در این خصوص امام جمعه و  مسئولین قول مساعد دادند.

لازم به ذکر است در ادامه احکام عضویت در هیأت کاراته کهنوج به خانم‌ها شیروانی و راد اعطاء شد، باشگاه ورزشی شیروانی واقع در مقابل بانک‌ملی مرکزی کهنوج در زمینه کاراته و ژیمناستیک بانوان فعالیت دارد.

انتهای خبر/پ




حضور امام جمعه کهنوج در جمع بانوان ورزشکار

منبع:آرمـان
? حضور امام جمعه کهنوج در جمع بانوان ورزشکار