حضور استاندار در شیرخوارگاه مادر و بیمارستان باهنر کرمان

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان در نخستین روز سال جدید از بیماران بستری در بیمارستان باهنر عیادت کرد و به دیدار کودکان شیرخوارگاه مادر رفت. محمدمهدی فداکار امروز، اول فروردین ماه به همراه معاون اقتصادی و مدیرکل روابط عمومی استانداری از بیماران بستری در بیمارستان باهنر کرمان عیادت کرد. وی همچنین در اولین روز از سال […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان در نخستین روز سال جدید از بیماران بستری در بیمارستان باهنر عیادت کرد و به دیدار کودکان شیرخوارگاه مادر رفت.

محمدمهدی فداکار امروز، اول فروردین ماه به همراه معاون اقتصادی و مدیرکل روابط عمومی استانداری از بیماران بستری در بیمارستان باهنر کرمان عیادت کرد.

وی همچنین در اولین روز از سال جدید بازدید عیدانه از بیماران بستری در بخش حاد و ‌آی‌سی‌یو و بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان شهید باهنر داشت.

فداکار با حضور در این بیمارستان روند خدمت‌رسانی به بیماران در ایام تعطیلات عید نوروز را بررسی کرد و به کادر درمان خداقوت گفت.

استاندار کرمان همچنین به شیرخوارگاه مادر رفت و ضمن بازدید از بخش‌های نوزادان و نوپا، در جمع پرسنل مجموعه قرار گرفت و ضمن تبریک سال نو به آنها خسته نباشید گفت.

وی با روند و شرایط مراقبت و نگهداری ۵۲ کودک این مرکز آشنا شد.

انتهای پیام




حضور استاندار در شیرخوارگاه مادر و بیمارستان باهنر کرمان

منبع: ایـسنا
? حضور استاندار در شیرخوارگاه مادر و بیمارستان باهنر کرمان