حضوری که انتهایش مشخص نبود/حماسه‌ای از جنس تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب در دیار «حاج‌قاسم»

مردم کرمان امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار، راهپیمایی کرده و ضمن ارائه پیام صریح خود به استکبار، از مسؤولان کشور نیز خواستند مماشات با عوامل ناامنی را پایان داده و برخورد قاطعی با آنان داشته باشند. به گزارش فت فتو از کرمان، مردم کرمان امروز در […]


مردم کرمان امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار، راهپیمایی کرده و ضمن ارائه پیام صریح خود به استکبار، از مسؤولان کشور نیز خواستند مماشات با عوامل ناامنی را پایان داده و برخورد قاطعی با آنان داشته باشند.

به گزارش فت فتو از کرمان، مردم کرمان امروز در روز ملی مبارزه با استکبار، از میدان شورا تا مصلی امام‌علی(ع) راهپیمایی و ضمن تاکید بر آرمان‌های انقلاب، با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

طنین الله‌اکبر در میان جمعیت باشکوه، آغازی بر حماسه کرمانیانِ شهید پرور بود و رفته‌رفته شعارهای دیگری نیز سر دادند و با آن نابودی آمریکا، انگلیس، رژیم‌صهیونیستی و هم‌پیمانان آنان را فریاد زدند و به آن‌ها هشدار دادند دخالت در امور داخلی جمهوری‌اسلامی ممنوع است و به‌شدت آن را محکوم و استقلال کشور را با خون فرزندان خود امضا می‌کنند.

مردم دلاورپرور کرمان امروز با هدف دیگری نیز وارد خیابان شدند، آنها از اتفاقات اخیر کشور به‌ویژه

ناامنی عصبانی و داغدار شهادت جمعی از هموطنان و همشهریان خود بودند که با حضور پرشور خود در راهپیمایی، ضمن حمایت قاطع از حافظان امنیت، دردهای دل‌شان را بازگو و خواستار برخورد بدون مماشات با ناامنی و وحشی‌گری شدند.

انتهای پیام/۸۰۰۶۵/ب





حضوری که انتهایش مشخص نبود/حماسه‌ای از جنس تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب در دیار «حاج‌قاسم»

منبع: فــارس
? حضوری که انتهایش مشخص نبود/حماسه‌ای از جنس تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب در دیار «حاج‌قاسم»