حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت تا پای جان ایستادند

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به دفاع حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها از ولایت گفت: حضرت فاطمه(س) درس دفاع از ولی‌‌الله را به همه ما دادند و نباید در این عرصه کوتاهی کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا غیاثی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها […]

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به دفاع حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها از ولایت گفت: حضرت فاطمه(س) درس دفاع از ولی‌‌الله را به همه ما دادند و نباید در این عرصه کوتاهی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا غیاثی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها گفت: ایام فاطمیه فرصت بسیار مناسبی برای بازبینی پرونده زندگی کوتاه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها است؛ چرا که ایشان در جایگاه‌های مختلف، نقش‌های متعددی را ایفا کرده‌اند.

کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها در ارتباط با پدر، همسر و فرزندان خود، نقش بی‌بدیلی ایفا کرد و ایشان همانند حضرت مریم(س) برای همه مردان و زنان الگو هستند، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، در مقیاس وسیع‌تر برای آحاد مردان و زنان جهان الگو هستند.

وی با تأکید بر اینکه از حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانیم درس پاکدامنی، تقوا، حمایت از حق و جان دادن برای دین را بیاموزیم، عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در هر برهه و روزگاری قابل توجه است، مسئله حکومت حق و ولایت‌ است که خداوند این حکومت و ولایت حق را به ولی‌الله خود که در جامعه به‎‌عنوان حاکم منصوب کرده است در اختیار گذارده است؛ بنابراین همگان باید تا پای جان از ولایت حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین غیاثی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها این درس را به همه ما دادند و نباید در این عرصه کوتاهی کرد؛ ایشان در دوران غربت و تنهایی، ایستادند و مبارزه کردند و ما نیز در این خصوص باید از ایشان الگو بگیریم.

انتهای خبر/م




حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت تا پای جان ایستادند

منبع:آرمـان
? حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت تا پای جان ایستادند