حسین خانی: تغییرات در مس کرمان زمان بر است

سرمربی مس کرمان می‌گوید تغییرات زمان بر است چون تازه به لیگ برتر آمده‌اند و با آگاهی این سمت را به عهده گرفته است. به گزارش فت فتو، فرزاد حسین خانی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم آماده هستند. امیدوارم در اولین […]

سرمربی مس کرمان می‌گوید تغییرات زمان بر است چون تازه به لیگ برتر آمده‌اند و با آگاهی این سمت را به عهده گرفته است.

به گزارش فت فتو، فرزاد حسین خانی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانم آماده هستند. امیدوارم در اولین قدم و اولین دیدار بتوانیم به اهداف‌مان برسیم و باعث خوشحالی استان کرمان شویم. مجتبی حسینی از مربیان جوان و با سابقه لیگ برتر است و کار سختی داریم اما تلاش می‌کنیم در بازی اولی میزبان هستیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم.

او ادامه داد: تغییرات زمان بر است و چندین سال بود در لیگ یک نمی‌توانستیم به لیگ برتر بیاییم. این تغییرات زمان بر است و با آگاهی این سمت را به عهده گرفتم. هرچه جلوتر برویم آماده تر خواهیم بود و در همه زمینه‌ها باید تغییراتی در خودمان ایجاد باشیم تا همه جوره یک مجموعه لیگ برتری داشته باشیم.

سرمربی مس کرمان اضافه کرد: تمام فکرمان در زمین چمن است و به دنبال حاشیه نیستیم. داریم کارمان را با قدرت دنبال می‌کنیم و همه می‌دانند که باید تلاش کنند. همه باید دست به دست هم دهیم تا با کمک همدیگر تیم را به شرایط بهتری برسانیم.

انتهای پیام




حسین خانی: تغییرات در مس کرمان زمان بر است

منبع: ایـسنا
? حسین خانی: تغییرات در مس کرمان زمان بر است