حسین خانی: استرس انتهای جدول تمرکز بازیکنانم را گرفت/ برای ماندن در مس دست و پا نمی زنم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: استرس شرایط انتهای جدول باعث شد تا بازیکنان ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند و دچار عدم تمرکز شدیم. به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان از کرمان، فرزاد حسین خانی پس از شکست مقابل تیم فوتبال تراکتور در خانه در نشست خبری بعد از بازی اظهار […]


سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: استرس شرایط انتهای جدول باعث شد تا بازیکنان ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند و دچار عدم تمرکز شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان از کرمان، فرزاد حسین خانی پس از شکست مقابل تیم فوتبال تراکتور در خانه در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خوبی را امروز از خودمان به نمایش گذاشتیم و از همان ابتدای بازی موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. استرس شرایط انتهای جدول باعث شد تا بازیکنان ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند و دچار عدم تمرکز شدیم و نتوانستیم موقعیت‌های خودمان را تبدیل به گل کنیم و روی اشتباهی که داشتیم گل اول را دریافت کردیم. در ادامه کار را به تساوی رساندیم و بعد از گل اولی که زدیم باز هم موقعیت‌های بسیار خوبی را داشتیم اما استرسی که در بازیکنان وجود داشت ضربات آخر موفق نبودند و عملکرد خوبی نداشتند.

وی افزود: نمی‌توانم به بازیکنانم خورده بگیرم چرا که آنها امروز فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادند و موقعیت های زیادی مقابل تراکتور داشتیم شاید کمتر تیمی مقابل تراکتور اینقدر موقعیت گل داشته باشد. من نمی‌دانم چه باید بگویم ولی تصویر تمام گل هایی را که از تراکتور دریافت کردیم را تصور کرده بودیم و می دانستیم که اگر تراکتور بخواهد به گل برسد از چه راه هایی به گل خواهد رسید و متأسفانه با اشتباه‌هایی که داشتیم نتیجه بازی را واگذار کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: از صمیم قلب از همه هواداران مس کرمان عذرخواهی می‌کنم و ۲ بازی باقی مانده برای تیم و باشگاه بسیار حساس است و دست مسئولان برای تغییرات در این تیم باز است. هرچند از ابتدای فصل هم دست مسئولان را باز بود و می‌توانستند کادر فنی را تغییر دهند. چندین جلسه با مدیران سابق باشگاه داشتم و از آنها درخواست کردم که کناره گیری کنم اما اصرار داشتند که من در این تیم بمانم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص آنالیز کردن تیم فوتبال تراکتور گفت: بنده از روز اول اعلام کردم تا زمانی که در تیم حضور داشته باشم با قدرت کار خودم را انجام خواهم داد و مسئولان باشگاه هم مختار هستند که هر تصمیم که می‌خواهند بگیرند اما چیزی که مهم است ۲ بازی پایانی است که پیش رو داریم. از مسئولان باشگاه هم تشکر می کنم چرا که تمام تلاششان را می کنند تا تیم شرایط بسیار خوبی را داشته باشد. شرایط تیم هم خیلی خوب بود و روند بازی هم امروز نشان داد که بازیکنان انگیزه لازم برای پیروزی داشتند اما عدم تمرکز و استرس باعث شد تا نتیجه دلخواه خودمان را نگیریم. 

حسین خانی در ادامه افزود: وقتی گل سوم را دریافت کردیم همه هواداران علیه دروازه‌بان تیم شعار دادند و احساس کردیم دروازه‌بان دیگر تمرکز لازم را نداشته باشد بر همین اساس او را تعویض کردیم. گلر دوم ما هم که از ناحیه دست دچار مصدومیت بود مجبور شدم از گلر جوان خودم استفاده کنم که او هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد. همانطور که از تماشاگران عذر خواهی کردم از آنها هم گلایه مند هستم چرا که تیم مس کرمان برای من و امثال من نیست. این تیم مال مردم است. اما یادتان نرود که ۳ فصل شما در این ورزشگاه حضور نداشتید و زمانی هم که این تیم از لیگ یک به لیگ برتر رسید تشویقش نکردید.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: من به مسئولان باشگاه‌ها هم اعلام کردم تماشاگران مس کرمان ۱۰۰ نفر هستند همان ۱۰۰ نفر را که می خواهند از این تیم حمایت کنند را به ورزشگاه بیاورید. تماشاگری که در ورزشگاه منتظر است تا تیمش گل بخورد به بازیکن و سرمربی و مدیر باشگاه توهین کند تماشاگر نیست. ما در استادیوم‌هایی رفتیم که تیمشان مقابل ما مساوی کردند اما ۹۰ دقیقه تشویق شدند و یا تیمی که شکست خورده هواداران با سکوت ورزشگاه را ترک کردند خود سکوت اعتراض است. اما می بینیم در کرمان می آیند توهین می کنند مطمئن باشین پشت همه این اتفاقات برنامه وجود دارد.

حسین خانی در خصوص اعتراض هوادارن نسبت به او گفت: من فرزند این باشگاه هستم و برای ماندن در این باشگاه دست و پا نمی‌زنم و دوست دارم تا زمانی که در این باشگاه حضور دارم مفید باشم. روی پیشانی من مس نوشته شده است و نیازی نیست که بخواهم به هرجایی چنگ بزنم تا سمتی داشته باشم. امیدواریم هواداران قدر این سرمایه‌ای که در فصل گذشته به دست آمده است را باید بدانند و اسیر یک سری آدم هایی که در این استان حضور دارند نشوند و تنها تیم خود را حمایت کنند. امیدوارم با هر تغییراتی که مسئولان باشگاه می خواهند بگیرند در این ۲ بازی باقی مانده امتیاز های خوبی را بگیریم و شأن تیم مس کرمان حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال در خصوص اعتراض ها و توهین های هواداران روی سکوها عنوان کرد: مردم از یک سری مسائل بی خبر هستند و طبق آن چیزی که به آنها دیکته می‌کنند پیش می‌روند. کدام مربی از بازیکن خوب بدش می آید؟ اگر یکی از گلرهای پنج تیم برتر جدول را به شما بدهند شما قبول نمی‌کنی؟ ما محدودیت مالی داشتیم، بماند در همان محدودیت ها هم یک سری اتفاقات افتاد که در حال حاضر گفتنش نه کمکی به من و تیم می کند و نه کمکی به مدیران باشگاه. هواداران باید ببینند تیم ما با چه بودجه‌ای بسته شده است. تیم‌هایی که محدودیت مالی نداشتند در سال اول حضورشان به اندازه ۳ تیم هزینه کردند اما تازه در روز آخر مشخص شده است که در لیگ برتر باقی مانده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: من هم دوست داشتم بازیکن با کیفیتی داشته باشم اما شرایطی برای جذب نداشتیم چرا که بازیکن با کیفیت پول خوبی می خواهد. یک مدیر بیاید بگوید ما پول دادیم و نگرفتند تا من هم صحبت کنم. من هم نامه و هم پیامک آن را دارم به باشگاه لیست دادم یکی از آن بازیکنانی که در لیست بودند را جذب نکردند. حق طبیعی هواداران اعتراض است امام توهین چیزی نیست که هوادار به خودش اجازه دهد و هرچیزی را به زبان بیاورد. تمام تماشاگرانی که روی سکو به من، بازیکنانم و مدیران باشگاه کردند بماند برای خانواده هایشان.

حسین خانی درباره آینده تیم مس کرمان گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست. ما و هر کسی هم که در این تیم حضور داشته باشد باید با تمام وجود تلاش کند تا در این ۲ بازی باقی مانده امتیازهای لازم را به دست آورد تا در لیگ برتر ماندنی شود. 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص اشتباهات داوری گفت: همه شما شخصیت من را می شناسید تمام اتفاقات بازی امروز به گردن من حسین خانی است نه به گردن بازیکنان و نه مسئولان باشگاه بلکه به گردن من است و اگر تیم شکست خورده است مشکل از من بوده است. ما ۲۱ امتیاز تا به اینجای فصل کسب کردیم شما بنشینیدهمه بازی های ما را شخم بزنید ببینید چقدر اشتباهات داوری در نتیجه های ما تأثیر گذار بوده است. یک سری از تیم ها از اشتباهات داوری سود می برند. اشتباهات داوری خیلی وقت ها ضرر داشته و خیلی از مواقع هم به سود تیم ها بوده است اما من می‌گویم ما تنها تیمی هستیم که فقط ضرر داشتیم. این خیلی برای فوتبال ما بد است.

وی در پایان گفت: در پایان می‌خواهم بگویم که مردم کرمان پشت تیم خود باشند تا بتوانند در این ۲ بازی باقی مانده نتایج خوبی را کسب کنیم. 

پایان پیام/





حسین خانی: استرس انتهای جدول تمرکز بازیکنانم را گرفت/ برای ماندن در مس دست و پا نمی زنم

منبع: فــارس
? حسین خانی: استرس انتهای جدول تمرکز بازیکنانم را گرفت/ برای ماندن در مس دست و پا نمی زنم