حسینی: اشتباه کردیم و تنبیه شدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش مقابل گل گهر اشتباه کرد و تنبیه شد. به‌گزارش فت فتو، گل گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک پیکان را از پیش‌رو برداشت و خود را در جدول رده بندی ۳۷ امتیازی کرد. مجتبی حسینی در نشست خبری پس از این بازی اظهار […]

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش مقابل گل گهر اشتباه کرد و تنبیه شد.

به‌گزارش فت فتو، گل گهر سیرجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک پیکان را از پیش‌رو برداشت و خود را در جدول رده بندی ۳۷ امتیازی کرد. مجتبی حسینی در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم. در دقایقی بازی در اختیار ما بود. متاسفانه یک اشتباه فردی پیش آمد. یک گل به حریف هدیه دادیم. این اتفاق باعث شد تمرکزمان به هم بخورد و باعث شد گل دوم را هم به راحتی بخوریم.

بیشتر بخوانید

  • هدیه مظاهری به قلعه‌نویی و اولین برد ذوب‌آهن بعد از ۱۰ هفته

وی افزود: در بین دو نیمه با بچه‌ها صحبت کردیم. می‌دانستیم چگونه بازی کنیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم. خوش موقع هم گل زدیم. در ادامه بچه‌های ما تا جایی هم که توانستند فشار آوردند اما علی‌رغم موقعیت‌هایی که داشتیم نشد.

حسینی گل گهر را تیمی گردن کلفت و با تجربه قلمداد کرد و گفت: بچه‌های ما امروز بازی خیلی خوبی را ارائه دادند اما تیمی که به این شکل گل بخورد و اشتباه فردی داشته باشد تنبیه می‌شود که این اتفاق برای ما افتاد.

ببینید

اشتباه رشید مظاهری و گل رضا شکاری به پیکان

انتهای پیام




حسینی: اشتباه کردیم و تنبیه شدیم

منبع: ایـسنا
? حسینی: اشتباه کردیم و تنبیه شدیم