حسین‌خانی: لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتیم/ بازیکنان مس همه ستاره‌اند

سرمربی مس کرمان می‌گوید به دنبال جذب ستاره نیستند و بازیکنان‌شان همه ستاره‌اند. فرزاد حسین خانی در گفت‌وگو با فت فتو درباره صعود تیمش به لیگ برتر و وضعیت این تیم اظهار کرد: فصل گذشته شرایط خوبی داشتیم و اتحاد و یک‌ دلی در استان به وجود آمده بود. مسئولان، مدیریت و هواداران همه دست […]

سرمربی مس کرمان می‌گوید به دنبال جذب ستاره نیستند و بازیکنان‌شان همه ستاره‌اند.

فرزاد حسین خانی در گفت‌وگو با فت فتو درباره صعود تیمش به لیگ برتر و وضعیت این تیم اظهار کرد: فصل گذشته شرایط خوبی داشتیم و اتحاد و یک‌ دلی در استان به وجود آمده بود. مسئولان، مدیریت و هواداران همه دست به دست هم دادیم و این اتفاق بزرگ را توانستیم رقم بزنیم. باشگاه مس لیاقت حضور در لیگ برتر را داشت و حتی می‌توانست زودتر از این به لیگ برتر برگردد اما به هر حال مسائلی پیش آمد که نتوانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم. با این حال خوشحالم که اکنون در لیگ برتر هستیم و من هم نقش کوچکی در این صعود دارم.

او درباره سقوط و بازگشت آسانسوری تیم‌هایی مثل فجرسپاسی پس از صعود به این لیگ برتر گفت: در این رابطه برای ما نگرانی وجود ندارد. فجر هم در فصل گذشته جزو تیم‌هایی بود که بازیکنان خوبی جذب کرد اما به دلیل برخی مشکلاتش نتوانست در لیگ برتر بماند. جذب بازیکن در تفکرات و فلسفه ما جایی ندارد و بیش‌تر به تیم بودن اهمیت می‌دهیم و شرایط تیمی خوبی داریم و باید همدلی را در تیم بیش‌تر کنیم.

سرمربی مس کرمان اضافه کرد: تیم بودن در اجرای کارهای تاکتیکی در بحث دفاع و حمله بیش‌تر به ما کمک می‌کند. به دنبال ستاره نیستیم اما بازیکنان ما همه ستاره‌اند. فصل نقل و انتقالات برای ما به پایان نرسیده است. هنوز سهمیه جذب بازیکن داریم و به دنبال خرید بازیکن هستیم. یکی دو بازی دوستانه دیگر هم انجام می‌دهیم و اگر نیاز باشد در پست‌های مختلف به دنبال خرید بازیکن می‌رویم.

او درباره هدف شخصی خودش و تیمش بیان کرد: هدف من همیشه در زندگی این بوده است که اگر مسئولیتی را قبول می‌کنم، با تمام قوا برای رقم خوردن بهترین شرایط تلاش کنم. باید شرایط و فضا را دید و بعد برای رسیدن به هدف تلاش کرد. درباره تیم هم باید بگویم باتوجه به این‌که سال اول صعود به لیگ برتر است، کار سختی داریم و مهم تثبیت جایگاه و ماندگاری در لیگ برتر است. از هیچ اتفاق خوبی که شامل حال تیم ما می‌شود نمی‌گذریم.

حسین‌خانی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و وضعیت فوتبال ایران گفت: همه کاندیداها قابل احترام هستند. امیدوارم کسی که رییس فدراسیون می‌شود تلاش کند که مشکلاتی که در فوتبال داریم هر چه زودتر برطرف شود. البته یک رییس نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند و اگر همت همگانی وجود داشته باشد و سیستم بتواند با همدلی کار کند و همه دست به دست همدیگر دهند مشکلات پیش‌رو برطرف خواهد شد.

انتهای پیام




حسین‌خانی: لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتیم/ بازیکنان مس همه ستاره‌اند

منبع: ایـسنا
? حسین‌خانی: لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتیم/ بازیکنان مس همه ستاره‌اند