حرکت قطار کرمان به مشهد مقدس امروز از سر گرفته می‌شود

معاون سیر و حرکت و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان کرمان گفت: قطار کرمان به مشهد مقدس که طی دو روز گذشته به‌علت برودت هوا در مسیر لغو شده بود از امروز ۲۵ دی‌ماه جاری حرکت خود را از سر می‌گیرد. مجید دشتکی امروز در گفت‌و‌گو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: امروز ۲۵ […]


معاون سیر و حرکت و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان کرمان گفت: قطار کرمان به مشهد مقدس که طی دو روز گذشته به‌علت برودت هوا در مسیر لغو شده بود از امروز ۲۵ دی‌ماه جاری حرکت خود را از سر می‌گیرد.

مجید دشتکی امروز در گفت‌و‌گو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: امروز ۲۵ دی‌ماه حرکت قطار کرمان به مشهد و بالعکس را داریم، اما مسافران عزیز قبل از حرکت با شماره ۵۱۴۹ تماس بگیرند، از حرکت قطارها مطلع شوند و وضعیت را بررسی کنند.

اما با توجه به اینکه قطار مسافری ۷۸۰ کرمان به مشهد و همچنین قطار مسافری ۷۸۱ مشهد به کرمان در روز جمعه ۲۳ دی‌ماه لغو شد، فت فتو پیگیر وضعیت حرکت قطارها برای انتقال مسافران این قطارها شد که معاون سیر و حرکت و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان کرمان در این باره خاطرنشان کرد: روز گذشته ۲۴ دی‌ماه قطار مشهد به کرمان با ظرفیت سه سالن مسافری به سمت کرمان حرکت کرده است، اما قطار کرمان به مشهد به‌علت برودت هوا در ایستگاه تربت‌حیدریه در این تاریخ لغو شد.

دشتکی بیان داشت: اداره کل راه‌آهن استان کرمان روزانه یک رام قطار به مشهد و یک رام قطار از مشهد به کرمان دارد که حرکت قطار از ایستگاه راه‌آهن کرمان ساعت ۱۶ و پنج دقیقه و حرکت قطار از ایستگاه مشهد ۱۵ و ۲۵ دقیقه است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





حرکت قطار کرمان به مشهد مقدس امروز از سر گرفته می‌شود

منبع: فــارس
? حرکت قطار کرمان به مشهد مقدس امروز از سر گرفته می‌شود