حرکت انقلاب اسلامی به سوی قله ادامه دارد

امام جمعه کوهبنان گفت: حرکت انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان ادامه دارد و با پرچمداری رهبر معظم انقلاب حرکت دشمنان محکوم به شکست است. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یادوخاطره شهید […]


امام جمعه کوهبنان گفت: حرکت انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان ادامه دارد و با پرچمداری رهبر معظم انقلاب حرکت دشمنان محکوم به شکست است.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یادوخاطره شهید سید رضی موسوی اظهار کرد: بحث انتخابات را در پایان سال جاری در پیش داریم. مردم همواره در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری گسترده و پرشور دارند و همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

 امام‌ جمعه کوهبنان افزود: دشمنان داخلی و خارجی بدانند ما معتقدیم حرکت حضرت امام(ره) در به پیروزی رسیدن انقلاب یک حرکت الهی بود و این حرکت به کوری چشم دشمنان ادامه دارد و با پرچمداری رهبر معظم انقلاب حرکت دشمنان محکوم به شکست است.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی فرازونشیب‌هایی داشته و کسانی که آب در آسیاب دشمنان ریختند خود را خوار کردند.

 خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در جریان انتخابات سال ۸۸ شاهد بودیم که کشور را هشت ماه درگیر کردند در حالی که مقام معظم رهبری خواستند از طریق قانون خواسته خود را پیگیری کنند اما به آشوب‌ها ادامه دادند تا به عاشورا و هتک حرمت‌ها رسید.

 وی یادآور شد: باز هم از آنان خواسته شد خط خود را از فتنه‌گران جدا کنند که این کار را نکردند، بنابراین مردم که دلداده امام حسین(ع)) بودند وارد صحنه شدند و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران زدند.

 حجت‌الاسلام ایزدی ادامه داد: روز بصیرت و‌ میثاق امت با ولایت در تاریخ ماندگار شد چون مردم جانانه وارد عرصه شدند و از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

 پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





حرکت انقلاب اسلامی به سوی قله ادامه دارد

منبع: فــارس
? حرکت انقلاب اسلامی به سوی قله ادامه دارد