حجت‌الاسلام مروی: شهید سلیمانی از درون برای مردم می‌سوخت و دلسوزی می‌کرد

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حاج قاسم برای مردم از درون می‌سوخت و می‌جوشید، گفت: شهید سلیمانی با تمسک از اهل‌بیت(ع) و معصومین(ع) برای مردم دلسوزی می‌کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز سیزدهم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت […]

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حاج قاسم برای مردم از درون می‌سوخت و می‌جوشید، گفت: شهید سلیمانی با تمسک از اهل‌بیت(ع) و معصومین(ع) برای مردم دلسوزی می‌کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز سیزدهم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گردهمایی رهروان خدمت و مقاومت و ویژه برنامه خادم یاران رضوی در کرمان با بیان اینکه خدا را شاکر و سپاسگزارم که توفیق پیدا کردم در مراسم سالگرد شهادت سرباز اسلام مجاهد انقلابی حاج قاسم سلیمانی عزیز در کرمان حضور پیدا کنم، اظهار داشت: حاج قاسم مرد بزرگی بود و به گردن همه ما حق دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور شکوهمند مردم در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم حداقل دینی است که ما نسبت به آن بزرگوار ادا می‌کنیم، گفت: یکی از ویژگی‌هایی که در زیارت معصومین به آن اشاره و تصریح شده است ویژگی نصح است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در زیارت جامعه کبیره و یا در صلوات خاصه امام رضا(ع) این را می‌خوانیم، افزود: نصیحت و خیرخواهی اهل‌بیت(ع) برای مردم ظاهری نبود و از عمق دل و با تمام وجود مردم را به هدایت و صلاح دعوت کردند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی با تمسک از اهل‌بیت(ع) و معصومین(ع) برای مردم دلسوزی کرد و مصداق بارز ویژگی نصح بود، ادامه داد: شهید‌ سلیمانی با تمام وجود و از عمق دل مردم را به خوبی دعوت کرده و آنها را نصیحت می‌کرد تا از سیاهی نجات پیدا کنند.

مروی با بیان اینکه حاج قاسم برای مردم از درون می‌سوخت و می‌جوشید، گفت: این صفت مهم پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

در حال تکمیل …




حجت‌الاسلام مروی: شهید سلیمانی از درون برای مردم می‌سوخت و دلسوزی می‌کرد

منبع: تسنــیم
? حجت‌الاسلام مروی: شهید سلیمانی از درون برای مردم می‌سوخت و دلسوزی می‌کرد