حجت‌الاسلام طائب: توقف مسیر انقلاب اسلامی ایران توهم دشمن است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: مردم ایران تاکنون از چندین فتنه سربلند بیرون آمدند و دشمن دچار توهم شده که فکر می‌کند با وجود این مردم، مسیر انقلاب اسلامی ایران متوقف می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در گلزار شهدای کرمان در جمع […]

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: مردم ایران تاکنون از چندین فتنه سربلند بیرون آمدند و دشمن دچار توهم شده که فکر می‌کند با وجود این مردم، مسیر انقلاب اسلامی ایران متوقف می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب عصر امروز در گلزار شهدای کرمان در جمع زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: ملتی که علی بن ابی طالب (ع) و معجزات آن حضرت را ندیده و اینگونه پای کار اسلام است، جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه هر چه دشمن این ملت را می‌زند و تحریم می‌کند، اما این ملت در مقابل دشمن ایستاده‌اند، گفت: مردم زمان امیرالمومنین (ع) در اولین فتنه بازی خوردند و علی (ع) را تنها گذاشتند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار کشور با بیان اینکه نتیجه جنگ صفین که قرآن‌ها را بر سر نی کردند، محراب کوفه شد که علی (ع) را در نماز به شهادت رساندند، افزود: امت اسلامی ایران از زمانی که به امام راحل لبیک گفتند و انقلاب پیروز شد در مقابل دشمن عقب‌نشینی نکرد.

وی با اشاره به اینکه ویژگی مهم حاج قاسم و یاران او این است که پای کار امام خود بودند، بیان کرد: مردم در این هوای سرد کیلومترها راه را طی کردند تا به زیارت حاج قاسم بیایند و پیام این حضور این است که راه حاج قاسم ادامه دارد.

طائب با بیان اینکه دشمن دچار توهم شده است که فکر می‌کند با وجود این مردم، مسیر انقلاب اسلامی ایران متوقف می‌شود، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچوقت از مردم شکوه‌ای نداشتند و ویژگی ملت ما این است که پای کار امام خود هستند و دشمن این مهم را به خوبی می‌فهمد.

وی با اشاره به اینکه خدا هر که ادعای پای کار بودن داشته باشد را امتحان می‌کند، گفت: مردم کوفه هم ادعا داشتند و به امام حسین (ع) نامه نوشتند که بیا ما پای کار هستیم و خدا مردم کوفه را امتحان کرد اما در این امتحان منحرف شدند و امام خود را به قتلگاه کشاندند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار کشور با بیان اینکه مردم ایران تاکنون چند فتنه را پشت سر گذاشتند و از این فتنه‌ها سربلند بیرون آمدند پس از این مردم باید تشکر کرد، گفت: حاج قاسم به عهدی که با خدا بسته بود عمل کرد و مصداق بارز آیه قرآن است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم در مقابل تمام فتنه‌هایی که ایجاد شد در مسیر ولایت ثابت قدم ماند و از عهدی که بسته بود، عقب‌نشینی نکرد برای همین بود که خدا او را خرید، افزود: رزمنده‌های ما جزو نوابغ هستند و حاج قاسم یکی از رزمندگان اسلام است که روسای جمهور کشورهای مختلف آرزوی دیدار او را داشتند.

طائب با بیان اینکه پیام مستمر شهدا این است که ملت ما در راه خدا ثابت قدم باشید تا خداوند خریدار شما شود، گفت: حاج قاسم برای امام زمان خود قدرت ایجاد کرد اما دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا قدرت را از امام زمان (عج) بگیرد و ما نباید بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه ما هم باید مانند حاج قاسم برای امام زمان (عج) قدرت ایجاد کنیم تا جاودانه شویم، بیان کرد: ملت ما راه خود را بلد هستند و تسلیم دشمن نمی‌شوند، راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد و دشمن از همین نگران است.

انتهای پیام/۵۱۱/




حجت‌الاسلام طائب: توقف مسیر انقلاب اسلامی ایران توهم دشمن است

منبع: تسنــیم
? حجت‌الاسلام طائب: توقف مسیر انقلاب اسلامی ایران توهم دشمن است