حجاب حدی از حدود الهی است

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: خداوند حدود حجاب را برای زن مسلمان معین کرده است‌. فاطمه زینلی مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان »گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده‌اند «تلک حدود الله فلا تعتدوها» حدود الهی را رعایت کنیم و از […]

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: خداوند حدود حجاب را برای زن مسلمان معین کرده است‌.

فاطمه زینلی مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان »گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده‌اند «تلک حدود الله فلا تعتدوها» حدود الهی را رعایت کنیم و از آن تجاوز نکنیم.

وی افزود: در سوره مبارکه نور و در سوره مبارکه احزاب خداوند حدود حجاب را برای زن مسلمان معین کرده‌است؛ اینکه حفظ حجاب تا چه حد هست؟ اینکه زینت‌هایتان را فقط برای محارمتان آشکار کنید و برای نامحرم باید حفظ حجاب داشته باشید و خودتان را از نامحرمان بپوشانید.

زینلی تصریح کرد: کارهایی تحت اجرا است که امیدواریم با توکل بر خدا و مددیاری حضرت‌ زهرا(س) بتوانیم در شهر کوهبنان این اموراتی که مربوط به حجاب هست را انجام بدهیم.

کارشناس مذهبی بیان کرد: دو کارگاه عفاف و حجاب در کوهبنان برگزار کردیم که با استقبال پرشور مردم روبه‌رو بود.

وی ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیش در سطح مدارس وغرفه‌های حجاب و آتلیه‌های حجاب قرار است راه‌اندازی بشود؛ البته این به مدد و یاری مسئولان شهر که برای ترویج این فرهنگ فاطمی کمک کنند و بودجه‌سازی کنند.

کارشناس مذهبی کوهبنان به زنان و دختران جوان و نوجوانان توصیه کرد: تنها چیزی که هدف اصلی دشمن است در این عصر و زمان حجاب و پوشش زن ایرانی است.

وی خاطر نشان کرد: هرجا که دشمن نشانه‌گیری می‌کند باید بیشتر مقاومت کنیم که خدای نکرده به سمت و سوی غرب‌گرایی و شرق‌گرایی کشیده نشویم.

زینلی بیان کرد: هدف ما باید اسلام، خداوند، حفظ و پوشش حضرت‌ زهرا(س) باشد و با پوشش و با حجاب و با دفاع از این سنگر مقدس به ابرقدرت‌های شرق و غرب نشان بدهیم که ما پای کار نظام، انقلاب، و ولایت‌ فقیه‌مان هستیم‌.

وی اظهار کرد: ما پای کار مکتب خانم فاطمه‌زهرا(س) و با جان و دلمان و با تمام وجودمان از این مکتب دفاع می‌کنیم و در رأس این مکتب حجاب و پوشش فاطمی است.

زینلی گفت: با برنامه‌ریزی‌های که  مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش برای ورود طلاب در سطح مدارس به عنوان مربی طرح امین انجام داده است، توانستیم دانش‌آموزانی که علاقمند به حجاب نبودند و همچنین  دانش‌آموزانی که با فرهنگ پوشش و حجاب و حیا بیگانه بودند به حجاب علاقمندشان کنیم.

انتهای پیام/س




حجاب حدی از حدود الهی است

منبع:آرمـان
? حجاب حدی از حدود الهی است