حتی یک متر از زمین های طرح مقابله با بیابان زدایی واگذار نمی شود

کرمان_رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشورگفت:حتی یک متر از زمین‌هایی که در ٢٣ استان بیابانی کشور طرح‌های مقابله با پدیده بیابان زدایی روی آنها انجام شده به هیچ طریقی واگذار نشود. به گزارش نذیر کرمان، عباسعلی نوبخت، صبح یکشنبه نوزدهم فروردین در سفر به کرمان در جلسه پیگیری وضعیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد […]

کرمان_رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشورگفت:حتی یک متر از زمین‌هایی که در ٢٣ استان بیابانی کشور طرح‌های مقابله با پدیده بیابان زدایی روی آنها انجام شده به هیچ طریقی واگذار نشود.

به گزارش نذیر کرمان، عباسعلی نوبخت، صبح یکشنبه نوزدهم فروردین در سفر به کرمان در جلسه پیگیری وضعیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور افزود: استان کرمان باید از همه ظرفیت‌های خود را برای اجرای این طرح استفاده کند.

وی با بیان اینکه بایستی با همکاری وزارت کشور از ظرفیت ۴۰ هزار دهیار برای مشارکت مردم در اجرای طرح‌های منابع طبیعی بهره‌مند شویم، افزود: برخی معتقدند که طرح کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور منجر به شکست می‌شود، اما استان بیابانی و بادخیز کرمان با کاشت ۱۵۰۰ هکتار درخت در یک عرصه و کاشت ۱۸۰۰ هکتار دیگر در همان عرصه در آینده نشان داد که این کار شدنی است

وی ادامه داد: رسماً به ٢٣ استان بیابانی کشور اعلام کرده‌ایم که حتی یک متر از زمین‌هایی که طرح‌های مقابله با پدیده بیابان زدایی روی آنها انجام شده به هیچ طریقی واگذار نشود.

وی به وجود حدود ۲۰ میلیون دانش آموز و کادر آموزشی در کشور اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ کاشت درخت در مدارس الزامی است، زیرا دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

کد خبر ۶۰۷۲۱۴۷




حتی یک متر از زمین های طرح مقابله با بیابان زدایی واگذار نمی شود

منبع: مــهر
? حتی یک متر از زمین های طرح مقابله با بیابان زدایی واگذار نمی شود