حاملان سلاح غیرمجاز شهرستان رودبار جنوب اسلحه خود را تحویل دهند

رئیس کل دادگستری رودبار جنوب گفت: به دارندگان سلاح توصیه می‌کنم داوطلبانه اسلحه خود را به یگان‌های انتظامی تحویل دهند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، محمد فرجام طاهری رئیس دادگستری رودبار جنوب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از چالش‌های عمده‌ای که در شهرستان داریم، بحث نگهداری سلاح‌های غیر مجاز است […]

رئیس کل دادگستری رودبار جنوب گفت: به دارندگان سلاح توصیه می‌کنم داوطلبانه اسلحه خود را به یگان‌های انتظامی تحویل دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان، محمد فرجام طاهری رئیس دادگستری رودبار جنوب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از چالش‌های عمده‌ای که در شهرستان داریم، بحث نگهداری سلاح‌های غیر مجاز است که روز گذشته جلسه پیشگیری از وقوع جرم با محوریت همین موضوع در شهرستان برگزار شد و مصوبات بسیار خوبی داشتیم.

 
رئیس دادگستری رودبار جنوب افزود: مقرر شد دستگاه‌های فرهنگی شهرستان، تولیداتی را در ارتباط با پیامد‌های نامطلوب نگهداری سلاح‌های غیر مجاز در منطقه داشته باشند و سران طوایف هم کماکان همانند گذشته در راستای میثاق‌نامه عدالت و امنیت پایدار در منطقه همکاری لازم را خواهند داشت.
 
وی تصریح کرد: جمع آوری سلاح در دو مرحله صورت خواهد گرفت که مرحله اول تحویل داوطلبانه سلاح از سوی افرادی است که به هر نحوی سلاح غیر مجاز را در اختیار دارند.
 
طاهری افزود: به دارندگان سلاح توصیه می‌کنم از این فرصت استفاده کنند و به یگان‌های انتظامی تحویل دهند؛ چرا که در مرحله دوم با صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستان و همکاری یگان‌های انتظامی شهرستان نسبت به توقیف سلاح و تشکیل پرونده قضایی اقدام خواهد شد.
 
شهرستان رودبار جنوب در ۳۳۰ کیلومتری استان کرمان قرار دارد.
 
انتهای خبر/پورحیدر




حاملان سلاح غیرمجاز شهرستان رودبار جنوب اسلحه خود را تحویل دهند

منبع:آرمـان
? حاملان سلاح غیرمجاز شهرستان رودبار جنوب اسلحه خود را تحویل دهند