حادثه کارخانه یخ‌سازی کرمان ۳ مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان گفت: نشت گاز آمونیاک در کارخانه یخ‌سازی کرمان ۳ مصدوم برجا گذاشت که ۲ نفر از آنها به بیمارستان اعزام شدند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علی بابایی اظهار داشت: در حالی نشت گاز آمونیاک در کارخانه یخ‌سازی کرمان با تلاش آتش‌نشانان رفع شد که این حادثه ۳ مصدوم بر جا […]


مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان گفت: نشت گاز آمونیاک در کارخانه یخ‌سازی کرمان ۳ مصدوم برجا گذاشت که ۲ نفر از آنها به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، علی بابایی اظهار داشت: در حالی نشت گاز آمونیاک در کارخانه یخ‌سازی کرمان با تلاش آتش‌نشانان رفع شد که این حادثه ۳ مصدوم بر جا گذاشت.

وی بیان کرد: یک آتش‌نشان بر اثر نشت گاز آمونیاک از کارخانه یخ‌سازی کرمان دچار عارضه پوستی شد و ۲ کارگر این کارخانه نیز در تماس مستقیم دچار مسمومیت شده‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

بر پایه این گزارش، طی اطلاع‌رسانی حادثه در کارخانه یخ‌سازی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه هزمت(نیروهای ویژه مقابله با موادشیمیایی و خطرناک) با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کرمان به سرعت در ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه صبح امروز ١٩ تیرماه، به محل نشت گاز آمونیاک در کارخانه یخ‌سازی واقع در خیابان شهید مصطفی خمین اعزام شدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





حادثه کارخانه یخ‌سازی کرمان ۳ مصدوم برجا گذاشت

منبع: فــارس
? حادثه کارخانه یخ‌سازی کرمان ۳ مصدوم برجا گذاشت