حادثه هفتم تیرماه عمق کینه منافقین نسبت به شهید بهشتی را ثابت کرد

نماینده سابق شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی و مبارزه با گروههای انحرافی نقش مهمی داشتند و حادثه هفتم تیرماه عمق کنیه منافقین نسبت به شهید بهشتی را ثابت کرد. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی راه آرمان، کمتر کسی است […]

نماینده سابق شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی و مبارزه با گروههای انحرافی نقش مهمی داشتند و حادثه هفتم تیرماه عمق کنیه منافقین نسبت به شهید بهشتی را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی راه آرمان، کمتر کسی است که نام مرد بزرگی چون شهید محمدحسینی بهشتی را نشنیده باشد؛ شهیدی که در شامگاه هفتم تیر ماه سال ۶۰ در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی با بمب گذاری گروهک تروریستی منافقین به همراه ۷۲ تن از یاران انقلاب به شهادت رسید تا انقلاب اسلامی را عزادار یکی از متفکران و تاثیرگذاران شگرف خود کند. آخرین جمله به یادگار مانده از این شهید که در آن زمان رئیس قوه قضائیه بود «بوی بهشت می‌آید» است جمله‌ای که ژرفای نگاه شهیدی را به رخ می‌کشد که به قاتلان خود پیش از ارتکاب جرمشان گوشزد می‌کند «بهشتی مرد میدان است».

 
باید عنوان کرد دکتر بهشتی در مسیر ۵۳ ساله خود زندگی سیاسی پر فراز و نشیبی طی کرده است و این فراز و نشیب‌ها با ورود این مجاهد به قم و حضور در کلاس درس امام رنگ و بوی خاصی به خود می‌گیرد. 
 
احمد حمزه نماینده سابق شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش گفت: شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود و در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تدوین قانون اساسی و مبارزه با گروه‌های انحرافی نقش مهمی داشتند.
 
وی بیان کرد: شهید بهشتی یکی از آینده سازان انقلاب اسلامی بود و آن‌ها این موضوع را به خوبی می‌دانستند و او را یکی از بزرگترین سدهای پیش روی خود که همواره روشنگری می‌کرد و در مقابل آن‌ها می‌ایستاد و تلاش می‌کردند تا اثرگذاری وی را از بین ببرند.
 
وی در بخش دیگر پیرامون شخصیت شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی با علم روز جامعه آشنایی کامل داشت و از معدود شخصیت‌هایی بود که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی زحمات بسیاری را متحمل شد و به گفته امام خمینی(ره) ایشان ملتی برای یک امت بودند که پس از شهادت مردم این شهید بزرگوار را شناختند.
 
احمد حمزه با بیان اینکه شهید بهشتی تندیس عدالت و مجسمه تقوا بود گفت: شهید بهشتی نمونه بارز یک فقیه ، عالم و حقوقدان بود که نقش بی بدیلی در تدوین قانون اساسی داشت.
 
وی با اشاره به اینکه خون شهدای هفتم تیر باعث استحکام نظام اسلامی شد، افزود: 
شهید بهشتی پایه گذار قوه قضاییه در جمهوری اسلامی ایران و در صف مقدم مبارزه با دشمنان ملت بود و دستگاه قضا مرهون مجاهدت‌های شهید بهشتی است چرا که شهید مظلوم بهشتی معمار آن است.
 
حمزه خون شهید بهشتی و یارانش را موجب قدرت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تلاش دشمن برای شهادت بهشتی در راستای تضعیف انقلاب بود.
 
نماینده سابق شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با اشاره به این که شهادت بهشتی چهره کریه منافقین را افشا کرد افزود: شهادت آیت الله بهشتی خط بطلانی بر تبلیغات مسموم دشمنان بود و خدمات این شخصیت بزرگوار به اسلام و انقلاب در تاریخ ثبت شده است.
 
 وی افزود: حادثه هفتم تیرماه عمق کینه منافقین نسبت به شهید بهشتی را ثابت کرد و این حادثه سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است.
 
انتهای خبر/پورحیدر




حادثه هفتم تیرماه عمق کینه منافقین نسبت به شهید بهشتی را ثابت کرد

منبع:آرمـان
? حادثه هفتم تیرماه عمق کینه منافقین نسبت به شهید بهشتی را ثابت کرد