حادثه سقوط بالگرد در بافت تلنگری برای ما مدیران بود

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت یک تلنگری برای انجام کار درست و خداپسندانه بود و می توانست این حادثه بدتر از این باشد و امیدوارم خدا به همه مصدومین این حادثه سلامتی کامل عطا کند. میثم پاریزی پیش از ظهر امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت یک تلنگری برای انجام کار درست و خداپسندانه بود و می توانست این حادثه بدتر از این باشد و امیدوارم خدا به همه مصدومین این حادثه سلامتی کامل عطا کند.

میثم پاریزی پیش از ظهر امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان کرمان اظهار کرد: برگزاری مجامع سالیانه تکلیف قانونی هیئت های ورزشی است و در این مجامع هیئت باید از گزارش مالی و عملکرد فنی خود دفاع کند. 

او با تاکید برآنکه هیچ میلی به برگزاری مجامع سالیانه پیش از حسابرسی در سال مالی نداریم، تصریح کرد: هیئت فوتبال استان کرمان این اقدام را انجام داده که نشان دهنده علاقمندی به کار قانونی و شفافیت مالی و عملکردی است و امیدواریم این مجمع با رفع نواقص خود الگویی برای سایر مجامع باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به ظرفیت های ورزشی استان گفت: کرمان به عنوان بخش مهمی از توسعه ورزش ملی گام برمی‌دارد و در کنار اقدامات قانونی و شفاف، مصونیت بازرسی باید در اداره کل و هیئت ها وجود داشته باشد.

او در ادامه ضمن تشکر از کسانی که برای سلامتی وی دعا کردند، اظهار کرد: حادثه سقوط بالگرد در شهرستان بافت یک تلنگری برای انجام کار درست و خداپسندانه بود و می توانست این حادثه بدتر از این باشد و امیدوارم خدا به همه مصدومین این حادثه سلامتی کامل عطا کند.

به گزارش نذیر کرمان، انتخابات مجمع هیئت رئیسه فوتبال استان کرمان برگزار شد و عباس سلطانی با ۲۸ رای به عنوان نایب رئیس آقایان و مرضیه مومنی با ۳۷ رای نایب رئیس بانوان و سیدرضا حسینی با ۳۳ رای و محمد سلیمان زاده با ۲۷ رای به عنوان اعضای جدید هیئت رئیسه انتخاب شدند.

به گزارش نذیر کرمان، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و چند نفر دیگر در چهارم اسفندماه ۱۴۰۱ در شهرستان بافت سقوط کرد.

انتهای پیام




حادثه سقوط بالگرد در بافت تلنگری برای ما مدیران بود

منبع: ایـسنا
? حادثه سقوط بالگرد در بافت تلنگری برای ما مدیران بود