حادثه رانندگی محور بافت – رابُر یک کشته و هشت مصدوم داشت

جمعیت هلال احمر استان کرمان از برخورد ۲خودروی‌سواری با یکدیگر در کیلومتر ۲۰ محور بافت به رابُر که یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت، خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «آرمان کرمان» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، در پی برخورد ۲ خودرو سواری پراید با یکدیگر بلافاصله […]

جمعیت هلال احمر استان کرمان از برخورد ۲خودروی‌سواری با یکدیگر در کیلومتر ۲۰ محور بافت به رابُر که یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت، خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «آرمان کرمان» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، در پی برخورد ۲ خودرو سواری پراید با یکدیگر بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه اسکر به محل حادثه اعزام و یکی از مصدومان این حادثه پس از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس شد.

براساس این گزارش، آغاز این عملیات ساعت آغاز ۲۲:۰۲ دقیقه شامگاه پنجشنبه بود که امدادرسانی به حادثه دیدگان حدود یک ساعت ادامه داشت.

محور مابین مراکز شهرستان‌های بافت و رابُر کم عرض و از غیر ایمن ترین محورهای ارتباطی استان کرمان محسوب می‌شود به نحوی که در برخی از مناطق این جاده حتی عبور خودرو مینی بوس هم ممنوع اعلام شده است.

این محور سالیان طولانی بازسازی نشده و سالانه شمار زیادی از هموطنان در این جاده جان خود را از دست می‌دهند و همین امر همواره سبب اعتراضات و گلایه مندی مردم این منطقه از استان کرمان بوده است.

شهرستان بافت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری و رابر ۱۸۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/م
 




حادثه رانندگی محور بافت – رابُر یک کشته و هشت مصدوم داشت

منبع:آرمـان
? حادثه رانندگی محور بافت – رابُر یک کشته و هشت مصدوم داشت